:---{D Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tomat-Ulf!! Make your next post something to remember you by, ur at 3999!! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 em... ya rly! men hvorfor ble det ikke 4000 a? fortsatt 3999 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fordi hans O RLY-post er i OT-baren Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Haha :!:. Nå er vel også det mer vanlig blant trøndere. Hva mener du egentlig med "her oppe i Trøndelag" når du netopp sa at du bodde ved Lillestrøm? Jeg bor i Trondheim (studentskij), er fra Østlandet og kan bo i nærheten av Lillestrøm i feriene Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vel, her oppe i Trøndelag har vi hatt som tradisjon å drikke oss stupfulle når vi treffes, til stor suksess hver gang Det er ingenting som hindrer 18-årsbordet i å gå ut og drikke seg møkkings etter at vi har hatt det koselig alle sammen på TGIF ? Men ja, forumfyllefest funker enda bedre enn forumtreff Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Om det ikke blir å kræsje med jobb eller andre planer, så kommer jeg sikkert. Dvs, jeg kommer kanskje. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Btw: Jeg melder Aidskake på kanskje også. Du greier deg ikke uten meg, gjør du vel? <3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Kunne jo hatt noen å ta følge med inn til byen fra togstasjonen. Bare lurer på om det ikke er lurt med et par-tre-fire-fem tyrkershotter først, så man er i riktig humør for denslags sære opplevelser. forrige gang var det endel som møttes ved Tigeren (ved Oslo S) og gikk i samlet flokk oppover. blir sikkert mye av det samme denne gangen også. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kommer kanskje, men håper noen jeg har snakket med over msn, face eller PM også kommer så det ikke blir så awkward. Trenger du en kavaler? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Denne tråden får meg seriøst til å savne gode gamle SO der vi hadde "dype" samtaler på nettene på helg. Endret 5. desember 2007 av Mirann Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg blir med om det passer seg med jobben! Mirann: Ja, gode gamle SO.. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Uaktive lille meg tar nok turen. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er helt klart med! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 i ll be there moar Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, sett meg opp også! Må ta en øl med ZanZel! I hvert fall en til å begynne med! Mirann: Har du (laget) to brukere her, eller er aug/05 førstegangsregistreringen din? Husker liksom deg som en av de "gamle gode" .. 1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Må ta en øl med ZanZel! I hvert fall en til å begynne med! Ey, det er forumtreff jo. Tror du at du kommer til å drikke bare én øl, så må du tro om igjen Hvertfall om vi trondheimsstudentene kommer og viser dere hvordan det skal gjøres Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Mirann: Har du (laget) to brukere her, eller er aug/05 førstegangsregistreringen din? Husker liksom deg som en av de "gamle gode" .. Er nok den samme gamle, ja. Har bare denne brukeren. Har ikke vært så aktiv i det siste som jeg var før... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forrige gang fikk vi som var over 18 og kjøpte øl sitte med de som var under 18! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forrige gang fikk vi som var over 18 og kjøpte øl sitte med de som var under 18! Hva er galt med det? Det er vel ikke ulovlig for meg som er 15 å sitte på samme bord som noen som drikker. Om noen kjøper øl for meg også er det ikke noe i veien for at jeg tar et par Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 På TGI Friday's på Aker Brygge mente de at det tydeligvis ikke var lov, så jeg måtte sette ølen min på et annet bord. Da greide og noen av de andre som var der og ta av mitt glass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg