Zethyr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kanskje jeg kan møte opp. Kommer helt an på om det ordner seg med transport.Det hadde vært knall. Da blir det flere folk jeg kjenner litt til. Selv om det funker litt dårligere å mobbe deg for at du er en Dragvolling på Oslotreff enn det hadde gjort på Trondheimstreff Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du bytta nick, cun? Han har bytta nick. Personlig likte jeg det gamle bedre. Mye lettere å uttale Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du bytta nick, cun? Prefiksen er fremdeles den samme Noen fra Lillestrøm-området her som skal dit? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du bytta nick, cun? Han har bytta nick. Personlig likte jeg det gamle bedre. Mye lettere å uttale Måtte se over det nye et par ganger selv.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det hadde vært knall. Da blir det flere folk jeg kjenner litt til. Selv om det funker litt dårligere å mobbe deg for at du er en Dragvolling på Oslotreff enn det hadde gjort på Trondheimstreff Men uansett godt å ha noen allierte i de traktene der, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 CUN BOR DU I LILLESTRØM?!?! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kan bo i nærheten i feriene. Sånn ellers bor jeg i bartebyen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er jo bare et steinkast unna meg, jo. O.o Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 CUN BOR DU I LILLESTRØM?!?! Noen bruker MSN/PM for å sjekke opp folk. Bare et tips. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hihi, han er en hyggelig kar likevel da. Veit at Metalheart også er fra de traktene. Han blir sikkert med han også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kunne jo hatt noen å ta følge med inn til byen fra togstasjonen. Bare lurer på om det ikke er lurt med et par-tre-fire-fem tyrkershotter først, så man er i riktig humør for denslags sære opplevelser. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg vil selvfølgelig være med igjen Lenge siden sist... Edit: Jeg er fra Fetsund/Lillestrøm... Endret 5. desember 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Kunne jo hatt noen å ta følge med inn til byen fra togstasjonen. Bare lurer på om det ikke er lurt med et par-tre-fire-fem tyrkershotter først, så man er i riktig humør for denslags sære opplevelser. Jeg vil helst møte cun i en edru tilstand Edit: Spesielt siden vi skal på en restaurant. Endret 5. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vel, her oppe i Trøndelag har vi hatt som tradisjon å drikke oss stupfulle når vi treffes, til stor suksess hver gang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ikke rart dere må treffes flere ganger da? Dere husker jo ikke forrige gang. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Haha :!:. Nå er vel også det mer vanlig blant trøndere. Hva mener du egentlig med "her oppe i Trøndelag" når du netopp sa at du bodde ved Lillestrøm? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vel, her oppe i Trøndelag har vi hatt som tradisjon å drikke oss stupfulle når vi treffes, til stor suksess hver gang Great success! Hvorfor står jeg ikke på kanskje-listen enda? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vel, her oppe i Trøndelag har vi hatt som tradisjon å drikke oss stupfulle når vi treffes, til stor suksess hver gang Vi har vært litt dårlige på det her i sør. Forrige forumtreff var jeg akkurat ikke gammel nok til å la Ø.B. spandere en pils på meg på Møllers. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Detta noe srælig å være med på a? ikke vært borti før.. OT: Tomat-Ulf!! Make your next post something to remember you by, ur at 3999!! Endret 5. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg