ilpostino Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Nei nei, ikke skriv meg opp på listen, du. greit det Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nei nei, ikke skriv meg opp på listen, du. greit det Jeg har jo skrevet her som alle andre at jeg kanskje kommer, og det var bare jeg som ikke ble skrevet opp. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har ingen sjans til å komme før jul. Men etter kan bli en ordning Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har ingen sjans til å komme før jul. Men etter kan bli en ordning det ligge rgodt ann til å bli etter jul så da er det sjans. dess fler dess bedre Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Etter jul er jeg med Selv om det kan finne på å kræsje med no bursdager jeg helst vil være med på. Så får satse på at det blir midten av januar, da tror jeg at jeg er ledig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg får se om jeg orker å dra meg til oslo snart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmmm! Bra du tok over tråden min, som ble en fiasko! Men det kan hende jeg kommer ja, avhengig av når treffet blir. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmmm! Bra du tok over tråden min, som ble en fiasko! Men det kan hende jeg kommer ja, avhengig av når treffet blir. Hadde vært gøy å møte fetter'n til Ragnhild. (Var det ikke fetteren du var?) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Hmmm! Bra du tok over tråden min, som ble en fiasko! Men det kan hende jeg kommer ja, avhengig av når treffet blir. jeg har satt deg opp på "kanskje" så får du bestemme deg senere for om du kommer eller ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmmm! Bra du tok over tråden min, som ble en fiasko! Men det kan hende jeg kommer ja, avhengig av når treffet blir. Hadde vært gøy å møte fetter'n til Ragnhild. (Var det ikke fetteren du var?) Det er kompisen min det. (Shadowlands) Men jeg har møtt hun da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er kompisen min det. (Shadowlands) Men jeg har møtt hun da Shadow/dark... er det rart jeg blir forvirra ? ilpostino; kanskje greiest om du setter meg på "kanskje" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er kompisen min det. (Shadowlands) Men jeg har møtt hun da Shadow/dark... er det rart jeg blir forvirra ? Ja? Haha Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Mulig jeg kommer. Endret 6. desember 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg har litt lyst til å være med, men sett meg på "kanskje" ilpostino. Jeg stemte for at vi skal møtes etter jul. Jula nærmer seg med stormskritt, og om vi har treffet før jul er det grantert mange som ikke kan. Lokalet vil også være ganske stappet med tanke på julebord. Jeg vil helst at vi skal møtes på en fredag. På torsdager kan jeg ikke og på lørdager er det som oftest en fest et eller annet sted. Det er egentlig det samme for meg hvor vi spiser, men har aldri prøvd TGI Fridays Aker Brygge før, så stemte det. Endret 5. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 TGI Friday's på Aker Brygge var koselig forrige gang, jeg stemte det. Må ha det på en lørdag jeg i alle fall. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sett meg på kanskje. Vi får se om det kommer noen trivelige personer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi får se om det kommer noen trivelige personer. Ay biatch. Jeg kommer jo (sannsynligvis)! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kanskje jeg kan møte opp. Kommer helt an på om det ordner seg med transport. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du bytta nick, cun? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Btw: Jeg melder Aidskake på kanskje også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg