Gå til innhold

På tide med et nytt treff i Oslo? (Les første post for informasjon)

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes du er treg til å oppdatere de listene dine.

ordner det nå.

Problemet er vel det at borda allerede er bestilt ;)

Da tidspunkt for møte ble bestemt gjennom en poll synes jeg det blir feil om et lite utvalg skal overkjøre tidspunktet som flertallet har bestemt. Det vil altid være folk som "må" komme litt tidligere på grunn av båt/butt/tog-tider og slik jeg har skjønt det i tråden vil disse møtes tidligere og henge sammen frem til treffet begynner.

Skal vi på Møllers?

Selv om jeg selv kunne tenke meg å dra et annet sted enn Møllers (og antageligvis prøver å få med meg noen et annet sted etter vi har spist) tror jeg de fleste kommer til å dra til Mølles da det er det eneste stedet de kommer inn på en lørdag.

Angående klær, er det greit og stille i helt normale? Eller skal noen av dere gå i dress? :p

det har kun hendt en gang at noen har stilt i dress og han kom fra et annet arrangement først. kle deg litt etter hvor du vil dra etterpå. Det er mange steder som har dress code så hvis du skal på et annet sted enn Møllers kan det være lurt å ha på seg litt penere klær.

Lenke til kommentar
jeg har bedt om to bord slik at vi får et "voksenbord" og et "barnebord". husk å ta med legg hvis du har planer om å kjøpe alkohol.

Hva slags legg da? Pass?(jeg tviler på at VGS-IDen holder :p)

Hvor mange har forresten tenkt til å møte opp ved Tigeren? Lurer på om jeg skal joine dere såfremt det ikke er ekstremt få ;).

Jeg tror at jeg tar på meg en litt fin genser og har en pen-skjorte under, det får holde for denne gang tror jeg :yes:.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Hvor mange har forresten tenkt til å møte opp ved Tigeren? Lurer på om jeg skal joine dere såfremt det ikke er ekstremt få ;).

Jeg tror at jeg tar på meg en litt fin genser og har en pen-skjorte under, det får holde for denne gang tror jeg :yes:.

Jeg regner med å møte med tigeren (det er rett utenfor østbanehallen, sant? :p).

Av klær går jeg i det jeg alltid går i. Bukse og skjorte. Finner nok en genser også siden det er kaldt ute, hehe. Blir ikke med på drikkinga etterpå uansett, så det får være så :)

Lenke til kommentar

Jeg regner med å møte med tigeren (det er rett utenfor østbanehallen, sant? :p).

Av klær går jeg i det jeg alltid går i. Bukse og skjorte. Finner nok en genser også siden det er kaldt ute, hehe. Blir ikke med på drikkinga etterpå uansett, så det får være så :)

Det er riktig. Tigeren er rett utenfor Østbanehallen. Jeg er usikker på om jeg skal møte der eller på TGI. Uansett stikker hjemmefra om en times tid og uberkvaal og _Magnus_ er med meg.

Lenke til kommentar
Kommer nok ikke til Oslo S grunnet at jeg brukte lenger tid på å forberede meg enn jeg hadde tenkt, møter nok opp nede ved TGI isteden, møtes vi bare utenfor eller?

spørs hvor sen du er.. vi venter nok ute litt for så å stikke inn å sette oss etterpå..

Lenke til kommentar
Kommer nok ikke til Oslo S grunnet at jeg brukte lenger tid på å forberede meg enn jeg hadde tenkt, møter nok opp nede ved TGI isteden, møtes vi bare utenfor eller?

spørs hvor sen du er.. vi venter nok ute litt for så å stikke inn å sette oss etterpå..

Tar bussen som går herfra 17.40, så jeg er der nede rundt 18.05 eller litt senere/tidligere om den ikke stanser i snøen eller noe :p.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...