Heilage Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Roan, det var bare en tanke fra min side. Folk begynte nok bare å lure på om planene var endret for alle. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Japp, var det folk (les: meg) trodde, I-daH =D Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noe jeg ikke vet om, Heilage? Noen av oss ender sikkert på Møllers, ja. Selvstendig næringsdrivende og høyrepolitiker. Japp, kjempepopulært. Høres ut som et.. ehm.. bra sted. Raddis-bule? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noe jeg ikke vet om, Heilage? Noen av oss ender sikkert på Møllers, ja. Selvstendig næringsdrivende og høyrepolitiker. Japp, kjempepopulært. Høres ut som et.. ehm.. bra sted. Raddis-bule? Det kommer du ikke til å finne ut, jævla ditche-Magnus. (<---!!!) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 jævla ditche-Magnus. (<---!!!) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sjømann og høyresympatiker. Japp, kjempepopulært. Endret og postet. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mange feiginger som ditcher her ser jeg, er dere redde for å bli sett med oss? PS: Hva slags ID går på "Møllers"? Holder VGS-IDen min eller må jeg ta med passet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mange feiginger som ditcher her ser jeg, er dere redde for å bli sett med oss? Hmm, ja. Tror det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mange feiginger som ditcher her ser jeg, er dere redde for å bli sett med oss? Ja. Dere er skumle. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som kunne tenke seg å treffes før? Skal til noen timer før, Skal handle noe musikk og slikt, kunne vert greit å ha noen å gå rundt i by'n med. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg er i oslo kl. 5 hvis all kollektivtransport går som det skal Oj, jeg tenkte ikke over det, men det er ikke egentlig så lenge før. Endret 4. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Okey, avklart. Jeg og Sameboe tar toget som går herfra kl 12 i morgen. Da er vi framme i halv 3 tiden. Hurra for bytting av tog i Drammen, liksmo Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ---- Og jeg møter mrbjoern og Sameboe kl 14:35 på Oslo S. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og jeg kommer ikke Av diverste mystiske grunner... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg blir med om jeg får lov av pappa, som sannsynligvis skjer. WheelMan reiser med meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, ;P redda meg i siste liten Hvis jeg får lov da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kommer ikke på treffet i morra, tenkte å melde meg på men gadd ikke allikevel. Skal i bakken... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du er dum... Anyway, noen som har lyst å henge med meg utenfor TGI fra kl halv 6? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Håper ikke snøen stopper folk nå Ikke helt sikker om jeg gidder å ta med kameraet, men har i det minste satt det til lading Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 jeg har bedt om to bord slik at vi får et "voksenbord" og et "barnebord". husk å ta med legg hvis du har planer om å kjøpe alkohol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg