Zethyr Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 <-- Kommer ikke. Det ble visst andre planer den kvelden, som umuliggjør treff for min del. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kl 18 er veldig sent da! Stemmer for klokken 16. Så kan barna bli litt lenger. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg vet ikke om det passer for meg og mrbjoern....Vi har ikke så mange tog som går mot oslo, så 18.00 passer perfekt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kl 18 er veldig sent da! Stemmer for klokken 16. Så kan barna bli litt lenger.Da kunne jeg ha møtt opp ! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ida og Ida tvinger meg til å bli med så sett meg på lista =) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sånn for min del (nå vet jeg ikke med Sameboe) Så kan vi jo sikkert møtes tidligere. Men nå som det er sagt at vi skulle møtes kl 18 på TGIF. Eneste grunnen til at jeg har mast om å ta toget inn, er fordi det er noe mer komfortabelt, men om vi skulle møtes tidligere kan vi sikkert ta morgentoget fra bergen, eller timepressen. Null stress (for min del, hvertfall) mrbjoern Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Problemet er vel det at borda allerede er bestilt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva er poenget med å pynte seg, om det hele ender på møllers uansett? Skal vi på Møllers? Jeg tar på meg vanlige klær. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det mulighet for at jeg kan bli satt på kommer kanskje? Er ikke helt sikker på om jeg faktisk kan imorgen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Skal vi på Møllers? Tydeligvis. Farlig grunn for meg det. Jeg risikerer å bli korsfestet hver gang jeg går dit. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noe jeg ikke vet om, Heilage? Noen av oss ender sikkert på Møllers, ja. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noe jeg ikke vet om, Heilage? Noen av oss ender sikkert på Møllers, ja. Selvstendig næringsdrivende og høyrepolitiker. Japp, kjempepopulært. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg jobber til 5. Dessutten er det jo alleredet bestemt å møte halv 6? Irriterendes at folk begynner å tenke seg om dagen før. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg jobber til 5. Dessutten er det jo alleredet bestemt å møte halv 6? Irriterendes at folk begynner å tenke seg om dagen før. Ja, tett av folk egentlig. Jeg har et møte som ble avtalt etter at dato/klokkeslett var satt for treffet. Kjedelig å gå glipp av morroa fordi noen vil at man skal starte før, og det på et par dagers varsel. > Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg kan bli fjernet fra kanskje-listen. Ble andre planer. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Slik jeg så det der med å møte før, så var vel kanskje det heller at vi bare møttes en gjeng, å fant på noe fram til selve treffet begynte i halv 6/6 tiden. Lenke til kommentar
zyx Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sett meg som kommer ikke, kan dessverre ikke denne dagen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fjern meg også, har andre planer og prioriteringer på lørdagen Skaffet meg speilreflekskamera Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjipe dere er, men jaja, deres valg... =/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Roan, det var bare en tanke fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg