Gå til innhold

På tide med et nytt treff i Oslo? (Les første post for informasjon)

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah, blir utrolig artig ^^ Nå skal mrbjoern sjekke togtider, så han er sikker på han og Sameboe kommer fram i tide :)

EDIT:

Ja-a, toget er framme 17:32 :) Så om noen på strekningen Vikersund - Drammen - Oslo har lyst, kan de sikkert reise sammen med oss :)

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vel, klærne var nystrøket, det eneste badet for i år, er utført, og endel god nistedrikke er innkjøpt. Mao. alt på G her i gården. Men det var før arbeidsgiver (den derre lumske jævelen) opplyste meg om at fjorårets turnusordning har avspasert med høye kneløft, og en ny ordning ble tredd asap-zulu ned over mitt lett ulne hode. Svarte h"""""e!

Det betyr at jeg slipper å dumme meg ut sammen med dere andre evneveike, og får heller lov til å jobbe i stedet. Hurra for satan!!

Ha en fin fest!

:hrm:

Lenke til kommentar

JIPPY. Har avreopptelling på jobben den dagen. Tror jeg skal klare å rekke det uansett. Halv 6 ved tigeren. Hmms. Jeg har muligens en plass her hvor en skitten nerd kan sove over :p Bor 20 min unna sentrum med tbane. Bor på furuset. Ikke det fineste stedet i Oslo men men, det får du tåle. Add meg på msn så får jeg sjekka. [email protected]

Lenke til kommentar
Vel, klærne var nystrøket, det eneste badet for i år, er utført, og endel god nistedrikke er innkjøpt. Mao. alt på G her i gården. Men det var før arbeidsgiver (den derre lumske jævelen) opplyste meg om at fjorårets turnusordning har avspasert med høye kneløft, og en ny ordning ble tredd asap-zulu ned over mitt lett ulne hode. Svarte h"""""e!

Det betyr at jeg slipper å dumme meg ut sammen med dere andre evneveike, og får heller lov til å jobbe i stedet. Hurra for satan!!

Ha en fin fest!

:hrm:

Satan da mann, hva med rølpefyll nedover jokkesgate? :(

Selv møter jeg nok opp i vanlig antrekk. Hva er poenget med å pynte seg, om det hele ender på møllers uansett?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...