Dr3as Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Om madamen har andre planer den kvelden kommer jeg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Stryk meg fra lista. Tar meg ikke råd til det. Husoppussing koster mer enn det burde^^ Men dere får ha det artig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 2 dager nå til det er treff....Gleder meg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jah, blir utrolig artig ^^ Nå skal mrbjoern sjekke togtider, så han er sikker på han og Sameboe kommer fram i tide EDIT: Ja-a, toget er framme 17:32 Så om noen på strekningen Vikersund - Drammen - Oslo har lyst, kan de sikkert reise sammen med oss Endret 3. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg må nesten bare annonsere igjen att jeg trenger ett sted å sove natt til søndag, så hvis noen har ett gulv, madrass, seng, telt, eller hva det skulle være til overs, så hadde det vært fint om jeg kunne få sove der Er en 17 år gammel rolig gutt.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Garasjen min står enda tom. Neida, har plass til to stykker (litt utafor sentrum). Om dere tør da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg kommer til TGI halv 6 pga båten Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg kommer kanskje. Skal se om jeg får med meg Hippie-Erlend og Yoshi. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg kan dessverre ikke. Skal sove i skogen hele helga. Var som søren, men dere klarer dere uten meg tipper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vel, klærne var nystrøket, det eneste badet for i år, er utført, og endel god nistedrikke er innkjøpt. Mao. alt på G her i gården. Men det var før arbeidsgiver (den derre lumske jævelen) opplyste meg om at fjorårets turnusordning har avspasert med høye kneløft, og en ny ordning ble tredd asap-zulu ned over mitt lett ulne hode. Svarte h"""""e! Det betyr at jeg slipper å dumme meg ut sammen med dere andre evneveike, og får heller lov til å jobbe i stedet. Hurra for satan!! Ha en fin fest! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Butsejente skal på lista over folk som kommer, jeg drar henne med meg uansett. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Angående klær, er det greit og stille i helt normale? Eller skal noen av dere gå i dress? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vurderer skjorte, men ikke noe mer enn det. Antagelig blir det genser og bukse, altså vanlige klær, for min del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har gått lei av å pynte meg nå, så jeg går i mitt vanlige antrekk.....Helt Plain Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg vurderer å ta dressjakke, sånn mest på gøy jeg Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 JIPPY. Har avreopptelling på jobben den dagen. Tror jeg skal klare å rekke det uansett. Halv 6 ved tigeren. Hmms. Jeg har muligens en plass her hvor en skitten nerd kan sove over Bor 20 min unna sentrum med tbane. Bor på furuset. Ikke det fineste stedet i Oslo men men, det får du tåle. Add meg på msn så får jeg sjekka. [email protected] Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vel, klærne var nystrøket, det eneste badet for i år, er utført, og endel god nistedrikke er innkjøpt. Mao. alt på G her i gården. Men det var før arbeidsgiver (den derre lumske jævelen) opplyste meg om at fjorårets turnusordning har avspasert med høye kneløft, og en ny ordning ble tredd asap-zulu ned over mitt lett ulne hode. Svarte h"""""e! Det betyr at jeg slipper å dumme meg ut sammen med dere andre evneveike, og får heller lov til å jobbe i stedet. Hurra for satan!! Ha en fin fest! Satan da mann, hva med rølpefyll nedover jokkesgate? Selv møter jeg nok opp i vanlig antrekk. Hva er poenget med å pynte seg, om det hele ender på møllers uansett? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skal bare si ifra at jeg IKKE kommer... så vet dere det... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skal bare si ifra at jeg IKKE kommer... så vet dere det... Tøs! Hadde forventet at du kom, Skrollan :---( Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg gledet meg også til at Skrollan skulle komme. Menmen... jeg kommer hvertfall, om jeg og Sameboe om så skal spise alene på TGIF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg