Intimvask Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Regner med jeg kommer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg kommer hvis det er i den perioden jeg er hjemme for jula (19 des - 06 jan) Antar jeg kommer om det avholdes i den perioden jeg også, men kan ikke si noe sikkert. Da stemmer jeg for at vi har det i den perioden. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er vel mulighet for at jeg blir med jeg og. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg kommer kanskje, men håper noen jeg har snakket med over msn, face eller PM også kommer så det ikke blir så awkward. Skal bli awkward for meg Dere er sikkert kjempeskumle! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Får vel prøve og sette av litt tid jeg å , om jeg er velkommen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kanskje jeg kommer på mitt første treff, men da må isåfall mrbjoern være med. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan ikke noen finne på noe slikt i Stavanger Hadde vært konge og treffe personene bak navnene og bildene Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg kommer kanskje, men håper noen jeg har snakket med over msn, face eller PM også kommer så det ikke blir så awkward. Skal bli awkward for meg Dere er sikkert kjempeskumle! Yes, jeg er ihvertfall utrolig skummel. Men jeg lover å ikke være slem, hvertfall ikke så mye. applemania; du kan få lov til å snakke med meg på msn/PM en gang i forveien så blir det ikke så awkward. Det blir litt merkelig med forumtreff, ikke forumfyllefest da. Ny opplevelse, blir spennende. Håper forresten noen av de som var på Trondheimstreff i høst har tenkt å møte opp, hvis noen av dem er hjemme på Østlandet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg kommer, og ikke faen at jeg modererer meg selv. Jeg skal så klart være like jævlig live, som jeg er tøffel ... Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) ingen øl? uaktuelt men kan ikke sånne treff bli litt weird, med tanke på at folk er alt fra 15 til 30+ her inne? hehe. EDIT: jeg gikk akkurat igjennom profilene, og etter det jeg så: eldste i tråden er trådstarter på 32, så er det meg på 25, og yngste jeg så var 13, av de som har fødselsdato i profilen. litt av en gjeng å dra med på peppes Endret 4. desember 2007 av jagarock Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 kommer hvis jeg tør og har tid... dvs, kommer kanskje Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 det blir nok øl for de som vil ha det. forrige gang hadde vi som sagt et eget bord for de over 18. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 det blir nok øl for de som vil ha det. forrige gang hadde vi som sagt et eget bord for de over 18. To bord var jo egentlig en veldig gunstig løsning. Det sørget for at de øltørste (vi, hirrhirr) fikk tatt et par og at det ikke gikk på bekostning av det sosiale. Bordene var tross alt ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 litt av en gjeng å dra med på peppes *Kremt* TGIF. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kan føre meg opp på "kanskje". Skal noen turer til Oslo så slenger meg på om datoen passer Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Var folk på Ekeberg for en stund sia? Så kult, kanskje jeg så dere. Men skal dere bare ned på brygga i år? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Var folk på Ekeberg for en stund sia? Så kult, kanskje jeg så dere. Men skal dere bare ned på brygga i år? Blir ikke fotballsparking på denne årstiden nei .. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ilpostino, før meg opp som "kommer kanskje" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ingen øl? uaktuelt men kan ikke sånne treff bli litt weird, med tanke på at folk er alt fra 15 til 30+ her inne? hehe. EDIT: jeg gikk akkurat igjennom profilene, og etter det jeg så: eldste i tråden er trådstarter på 32, så er det meg på 25, og yngste jeg så var 13, av de som har fødselsdato i profilen. litt av en gjeng å dra med på peppes På det forrige treffet på ekeberg var det jo mange forskjellige aldersgrupper. Alt fra 14-30. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nei nei, ikke skriv meg opp på listen, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg