ilpostino Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Men når man skal ut etterpå, kan man prøve å finne ett sted hvor alle kommer inn? Det var litt kjipt i fjor da halvparten ble tvunget til å dra hjem/finne på noe annet siden de ikke var gamle nok til å komme inn på Møllers.... såvidt jeg skjønte så er jo Møllers det letteste stedet for folk under 18 å komme seg inn på et sted hvor det serveres alkohol. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Trur de begynner og lure når vi kommer 10+ folk under 18 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 såvidt jeg skjønte så er jo Møllers det letteste stedet for folk under 18 å komme seg inn på et sted hvor det serveres alkohol. Nja, de har blitt mye strengere på det etter de pusset opp. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 da jeg hadde vært på en konsert med Hammerfall på Rockefeller og gikk forbi Møllers på vei hjem. der stod 3 uniformerte politifolk og lette etter en tann en eller annen hadde fått slått ut. aldri sett så mange tannféer i politiuniform før... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sjekket førsteposten, og lurer på om dette da blir et sånt skikkelig gubbelag? Kommer det ikke en eneste frøken?? Ikke for det. Jeg trives sammen med renvaskede, og nyshavede guttebasser ... Hallo. Ops! Men en enslig svale, gjør ingen sommer ... *vinke til* Jeg kommer! Visste jeg hadde glemt noe etter turen til Møllers der jeg traff Ida og Nyhus Haha! Ja! Både du og Stian sa dere enig i at dere skulle komme. Så om dere ikke møter opp, kommer jeg og kicker ass'en deres Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ser ut til at jeg har mye som skjer på formiddagen den 6, før flyet mitt går. Kan hende jeg blir med og spiser hvis jeg er i byen, men pga togtider og stress så kommer jeg neppe til å være med ut. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 ikke for å være kjip men dette er vel egentlig ikke en chattetråd... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor mye koster ca. for et måltid på TGI? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lurer på om jeg tør å bli med. ^^ Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er fucked...jeg kan ikke, for jeg skal i bursdag den kvelden Jeg forventer allikevel telefoner fra mine bekjente slik at jeg skal få den kjeften jeg fortjener Eller egentlig bare høre fra gamle kjente igjen :!: Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg kan heller ikke, dessverre.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er fucked...jeg kan ikke, for jeg skal i bursdag den kvelden Jeg forventer allikevel telefoner fra mine bekjente slik at jeg skal få den kjeften jeg fortjener Eller egentlig bare høre fra gamle kjente igjen :!: Nå skuffer du. =( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er fucked...jeg kan ikke, for jeg skal i bursdag den kvelden Jeg forventer allikevel telefoner fra mine bekjente slik at jeg skal få den kjeften jeg fortjener Eller egentlig bare høre fra gamle kjente igjen :!: Nå skuffer du. =( Ja, han skuffer stort. Og nå som jeg endelig får surret meg på treffet, óg. Du burde revurdere prioriteringene dine, Mathias! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor mye koster ca. for et måltid på TGI? 140-160kr ca. + drikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er fucked...jeg kan ikke, for jeg skal i bursdag den kvelden Jeg forventer allikevel telefoner fra mine bekjente slik at jeg skal få den kjeften jeg fortjener Eller egentlig bare høre fra gamle kjente igjen :!: HVA FAEN!!! Du er en skam for Asker! Lenke til kommentar
zyx Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kan dessverre ikke denne dagen! sry Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Kan dessverre ikke denne dagen! sry du har å komme. Hvis ikke skal du få lide deg gjennom arbeidsdagen din imorgen *evil grin* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan blir det med klokkeslett? Veit at vi skal møte 6 på TGI, men når møter ved Tigeren? Halv 6? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan blir det med klokkeslett? Veit at vi skal møte 6 på TGI, men når møter ved Tigeren? Halv 6? det høres ut som er greit tidspunkt. jeg har oppdatert førsteposten med klokkeslett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg kommer om jeg ikke blir dårligere. Merker at halsen min begynner å krangle med meg. Skal dope meg ned på C-vitaminer og håpe på det beste. Endret 3. januar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg