Gå til innhold

På tide med et nytt treff i Oslo? (Les første post for informasjon)

ilpostino

Anbefalte innlegg

Men når man skal ut etterpå, kan man prøve å finne ett sted hvor alle kommer inn? Det var litt kjipt i fjor da halvparten ble tvunget til å dra hjem/finne på noe annet siden de ikke var gamle nok til å komme inn på Møllers....

såvidt jeg skjønte så er jo Møllers det letteste stedet for folk under 18 å komme seg inn på et sted hvor det serveres alkohol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekket førsteposten, og lurer på om dette da blir et sånt skikkelig gubbelag? Kommer det ikke en eneste frøken?? Ikke for det. Jeg trives sammen med renvaskede, og nyshavede guttebasser ... :D

Hallo. :dontgetit:

Ops! Men en enslig svale, gjør ingen sommer ... :whistle:

*vinke til*

Jeg kommer! Visste jeg hadde glemt noe etter turen til Møllers der jeg traff Ida og Nyhus :)

Haha! Ja! Både du og Stian sa dere enig i at dere skulle komme.

Så om dere ikke møter opp, kommer jeg og kicker ass'en deres :cool:

Lenke til kommentar
Jeg er fucked...jeg kan ikke, for jeg skal i bursdag den kvelden :( Jeg forventer allikevel telefoner fra mine bekjente slik at jeg skal få den kjeften jeg fortjener :p Eller egentlig bare høre fra gamle kjente igjen :!:

Nå skuffer du. =(

Ja, han skuffer stort. Og nå som jeg endelig får surret meg på treffet, óg. Du burde revurdere prioriteringene dine, Mathias! :fun:

Lenke til kommentar
Jeg er fucked...jeg kan ikke, for jeg skal i bursdag den kvelden :( Jeg forventer allikevel telefoner fra mine bekjente slik at jeg skal få den kjeften jeg fortjener :p Eller egentlig bare høre fra gamle kjente igjen :!:

HVA FAEN!!!

Du er en skam for Asker!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...