ZoDz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gå? I Oslo? WTF. Okey. Da kan vi jo gå innom å kjøpe condoms, siden noen har planer om å rape andre. Ah, jeg gleder meg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kondomeriet ligger jo på veien, så hvorfor ikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Neste treff etter dette må vi dra på Megazone, koster en del penger, men er verdt det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Neste treff etter dette må vi dra på Megazone, koster en del penger, men er verdt det Du koster ikke så mye penger at det er umulig å gjennomføre. To runder (kvarter per runde) m/brus koster 170 kr. tror jeg. Edit: Jeg synes vi skal prøve å få til treff tre-fire ganger i året. Endret 1. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Edit: Jeg synes vi skal prøve å få til treff tre-fire ganger i året. med de to treffene som var ifjor vinter og de fotball-treffene Aidskake dro igang i sommer ligger det godt ann til det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Neste treff etter dette må vi dra på Megazone, koster en del penger, men er verdt det Du koster ikke så mye penger at det er umulig å gjennomføre. To runder (kvarter per runde) m/brus koster 170 kr. tror jeg. Edit: Jeg synes vi skal prøve å få til treff tre-fire ganger i året. Det må jo være en kul ting å gjøre for oss på forumet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Megazone er virkelig morsomt det. Dette blir mitt første treff hittil, men absolutt ikke mitt siste. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nesten sånn at jeg vurderer å tilfeldigvis gå forbi dere på Oslo S på vei hjem bare for ta en titt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nesten sånn at jeg vurderer å tilfeldigvis gå forbi dere på Oslo S på vei hjem bare for ta en titt Også kommer du bort til oss, en liten tur. Sånn at vi får hilst på deg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor ikke være med på TGI LOOM? Forøvig kommer jeg også til å møte på Oslo S, selv om jeg bor i Oslo. Det blir hyggelig å møte alle folka der. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har en date. Kommer hånd i hånd med DoNotWant litt etter alle de andre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor senere? oO Du får en stakkars mrbjoern til å lure her nå... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Verken jeg eller Eirik har planer om å spise der. Dessuten, alle vet at det er stil å komme senere. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Verken jeg eller Eirik har planer om å spise der. Dessuten, alle vet at det er stil å komme senere. Det er sant, men hvorfor skal dere ikke spise der? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må jo kind of, hjem etter at jeg har spist der... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er sant, men hvorfor skal dere ikke spise der? Jeg har ikke penger til det, hvertfall. Jeg må jo kind of, hjem etter at jeg har spist der... Vi kommer jo sikkert før du reiser. Snakk om kanskje 2 timer etter dere skal møtes. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men når man skal ut etterpå, kan man prøve å finne ett sted hvor alle kommer inn? Det var litt kjipt i fjor da halvparten ble tvunget til å dra hjem/finne på noe annet siden de ikke var gamle nok til å komme inn på Møllers.... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må jo kind of, hjem etter at jeg har spist der... Vet ikke om jeg også må gjøre det , jeg vet ikke helt hva slags aldersgrenser det er på de fleste utestedene men jeg er ikke fylt 20 enda . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg