uberkvaal Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Regner med at jeg kommer, - sammen med Olum. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Lenge siden jeg har vært på forumet gitt.. Ikke fått med meg dette, sett meg opp som nøler. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Lenge siden jeg har vært på forumet gitt.. Ikke fått med meg dette, sett meg opp som nøler. Du skal få masse Idakos om du kommer! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Lenge siden jeg har vært på forumet gitt.. Ikke fått med meg dette, sett meg opp som nøler. Du skal få masse Idakos om du kommer! postmann-klemer til den som vil ha også. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 postmann-klemer til den som vil ha også.Hva med at postmannen skriver meg opp på listen, som han tydeligvis har glemt og lagt bort for omlag 1 uke siden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Postmannen skal levere, ikke skrive opp folk på lister Og jeg vil ha en klem av postmannen Lurte på en ting, btw. Er/blir det bestilt bord? Var innom TGIF i dag, og da var det rimelig fullt der... Litt kjipt om det blir stående 20 nerder som ikke får seg noe mat. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 lurte på en ting, btw. Er/blir det bestilt bord? Var innom TGIF i dag, og da var det rimelig fullt der... Litt kjipt om det blir stående 20 nerder som ikke får seg noe mat. Da blir det vel bare en 'bab? Nei, jeg skal svi av penger på sikkelig mat. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg regner med ilpostino fikser bord på forhånd. Hvis ikke, så er vi alle invitert på middag hjemme hos gamlingen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Lurte på en ting, btw. Er/blir det bestilt bord? Var innom TGIF i dag, og da var det rimelig fullt der... Litt kjipt om det blir stående 20 nerder som ikke får seg noe mat. jeg bestiller bord. ifjor bestilte jeg bord til for mange og servitrisen var litt frustrert da det var stappfult og folk ventet med å få sitte. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ifjor bestilte jeg bord til for mange og servitrisen var litt frustrert da det var stappfult og folk ventet med å få sitte.Da vil jeg benytte anledningen til å gjenta at jeg kommer KANSKJE. Ikke sikkert. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jammen, da er det greit Må si jeg gleder meg nå ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Da vil jeg benytte anledningen til å gjenta at jeg kommer KANSKJE. Ikke sikkert. Du kommer. <3 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Da vil jeg benytte anledningen til å gjenta at jeg kommer KANSKJE. Ikke sikkert. Du kommer. <3 Du får lære deg å lese, vesla. Litt hjelp på veien: "kanskje" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det ble femte, ja? Jeg skal på julebord med jentene på oslo bowling, men hvis dere skal ut så kan vi jo ses ute for de som drar ut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det ble femte, ja? Jeg skal på julebord med jentene på oslo bowling, men hvis dere skal ut så kan vi jo ses ute for de som drar ut du skal ikke stikke under en barkrakk at iallefall noen av oss kommer til å dra ut. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 du skal ikke stikke under en barkrakk at i alle fall noen av oss kommer til å dra ut. Vi skal danse litt pent vi, ilpostino. =D Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 siden Mirann bailet ut så spørs det om ikke vi to må ta ansvar ja. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hylo og ilpostino: Dere får øve dere til neste gang! Endret 31. desember 2007 av Mirann Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 siden Mirann bailet ut så spørs det om ikke vi to må ta ansvar ja. Vi er nok nødt til vise de fleste hvordan man manøvrerer en kropp rundt om det pene dansegulv. Hylo og ilpostino: Dere får øve dere til neste gang! Øving? Jeg er kongen, skal jeg fortelle deg! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 siden Mirann bailet ut så spørs det om ikke vi to må ta ansvar ja. Vi er nok nødt til vise de fleste hvordan man manøvrerer en kropp rundt om det pene dansegulv. Hylo og ilpostino: Dere får øve dere til neste gang! Øving? Jeg er kongen, skal jeg fortelle deg! Proof or it isn't true! Men hvem møter opp ved tigern? Jeg er ikke så kjent ute ved akerbrygge for å si det sånn (Ja jeg bor i oslo ;_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg