L4r5 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Stryk meg fra kanskje listen. Jeg kan ikke Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Stryk meg fra kanskje listen. Jeg kan ikke Ga ikke mamma deg lov? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kjipt L4r5, når jeg skal på ett treff, kan ikke du... Tror du prøver å unngå meg jeg... -.-' Lenke til kommentar
Deem Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kommer kanskje ^^... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ga ikke mamma deg lov? Drittlegen er treig med å skrive en lege-erklæring noe som igjen betyr at jeg ikke får penger før langt ut i slutten av januar Kjipt L4r5, når jeg skal på ett treff, kan ikke du... Tror du prøver å unngå meg jeg... -.-' Skulle gjerne vært der Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Drittlegen er treig med å skrive en lege-erklæring noe som igjen betyr at jeg ikke får penger før langt ut i slutten av januar Kan du ikke starte en tiggetråd på forumet da? Nok av lettlurte folk her . Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det burde vært etter 5. januar for jeg får lønn den 6 Kommer likevel da. Må bare tigge penger av mamma. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 L4r5: blir det så veldig dyrt på det møtet da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kan du ikke starte en tiggetråd på forumet da? Nok av lettlurte folk her .Nei det gidder jeg ikke. Men om dere har veldig lyst til å få meg inn så tar jeg gjerne donasjoner fra folk i tråden L4r5: blir det så veldig dyrt på det møtet da? Ksoter meg 400-500 bae å komme inn. Og så vil jeg jo gjerne være med på byturen som garantert følger. Ikke har jeg noe overnattingsted heller Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg trenger ikke stå på "kanskje" lenger. Jeg kommer og det gjør nok et par andre forumvenner også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Etter at Hylolzpuz informerte meg om at dato ble satt, kan jeg få gleden av å informere om at jeg kommer, og skal drikke dere under bordet. =D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Etter at Hylolzpuz informerte meg om at dato ble satt, kan jeg få gleden av å informere om at jeg kommer, og skal drikke dere under bordet. =DDeal. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da kan jeg informere om at jeg gjerne kan flyttes fra "Kommer kanskje" til "Kommer". Og jeg drar med meg Nyhus (som du har glemt skrive opp. FY PÅ SEG!). Mulig han jobber seint, men da tvinger jeg han til å komme etter jobb. Nemlig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg kommer også, men kanskje 1-2 timer seinere enn resten. Lord-Myrrah og Tomat-Ulf kommer også, det har jeg bestemt. Og Zethyr: Kommer du ikke, drar jeg personlig til Gran for å hente deg. Endret 26. desember 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Etter at Hylolzpuz informerte meg om at dato ble satt, kan jeg få gleden av å informere om at jeg kommer, og skal drikke dere under bordet. =D Javel, ta med extra mye lettmelk å by deg på da ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dårlig at ilpost.. ikke fikk med seg at jeg sku være med, selv om jeg sa ifra såpass tidlig. Godt vaktbikkja mi følger med. Og hvem er denne tomat-uld aidskake? Tror ikke jeg har hørt om han før =D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Og hvem er denne tomat-uld aidskake? Tror ikke jeg har hørt om han før =D Kjefta, byllegutt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Etter at Hylolzpuz informerte meg om at dato ble satt, kan jeg få gleden av å informere om at jeg kommer, og skal drikke dere under bordet. =D Javel, ta med extra mye lettmelk å by deg på da ... :!: Nå skal to sjøulker sitte å spise nokså mye og drikker desto mer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Glad i deg også aidsen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Javel, ta med extra mye lettmelk å by deg på da ... Vi får nå se, ikke blir for høy i hatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg