Heilage Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Visse typer underholdning er forbeholdt noen få. Vi hadde som kjent mariokart-nach hos Aids forrige gang. Det var en katastrofe for min del. Men snilt av henne å låne bort sofaen når dumme folk som meg og Ø.B. mister siste toget. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Haha. genialt. Kan si jeg gleder meg nå ja^^ Lenke til kommentar
zyx Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan jeg leke med dere? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Kan jeg leke med dere? klart du kan det Lenke til kommentar
zyx Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan jeg leke med dere? klart du kan det Tenkte meg det! Sett meg på listen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skal vi se å finne ut hva vi kan gjøre etter at vi har spist? De som er 18 og eldre får dratt på byn, men hva med oss som er yngre? Skal vi få gjort noe også eller? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skal vi se å finne ut hva vi kan gjøre etter at vi har spist? De som er 18 og eldre får dratt på byn, men hva med oss som er yngre? Skal vi få gjort noe også eller? Er enig der, hadde jo vært artig om vi å kunne gjort noe. Men regner vel kanskje med at noen vil ha oss hjem igjenn... *host* mamma og pappa* host host* Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 jeg er med på leken! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Oi kommer det 196 brukere på treffet?! Det var da bra. Eller så kan de som ikke skal på treffet slutte å stemme i en poll som ikke anngår dem! *Riste oppgitt på hodet* Skal selv ikke på treffet og avstår fra å stemme da mine stemmer er helt irrellevante for de som skal delta på treffet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg satt meg opp på kanskje og da synes jeg det også er greit at jeg har stemt på hvilken dag jeg hadde foretrukket Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Visse typer underholdning er forbeholdt noen få. Vi hadde som kjent mariokart-nach hos Aids forrige gang. Det var en katastrofe for min del. Men snilt av henne å låne bort sofaen når dumme folk som meg og Ø.B. mister siste toget. Hadde ikke jeg vært der hadde dere dratt til Asker istedet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg skrev at jeg kommer på første side, og allikevel er jeg ikke med på lista. *rusle bort i et mørkt hjørne og føle seg uønsket* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hadde ikke jeg vært der hadde dere dratt til Asker istedet Et sted måtte vi jo havne. Å sove på Oslo S var uaktuelt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tja. Nytt treff. Lukrativt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hadde ikke jeg vært der hadde dere dratt til Asker istedet Da hadde grunnen vært at Heilage ikke turte å innse at han suger i MK. Klukk klukk Klukk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tja. Nytt treff. Lukrativt. Noen må jo ha ansvaret for at vi blir kastet ut. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tja. Nytt treff. Lukrativt. Noen må jo ha ansvaret for at vi blir kastet ut. Ja, det er jo sant. Om det blir slik at jeg kan ta turen, blir jeg med. - Dvs frem til 19 Januar. Da skal jeg ut på den båten illpostino slettet fra RPP =D (ikke ta det vondt, du, men jeg må jo referere noe med arbeidsplassen min) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg blir med på galskapen =D Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Høres bra ut, men jeg er litt skeptisk. Vet ikke om jeg har så mye til felles med alle, selv om jeg ser at mange av dere er på min alder . Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 er jeg virkelig kjip hvis jeg kommer uten å drikke? spørs litt hvilken helg det er, men er ikke garantert at jeg kan drikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg