Yoda211 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) REDIGERT VERSJON: Fjerna vedlegget for den er innlevert. Hei! Har tyskoppgave til imorgen (må leverset innen kl23.59 på fredag) og jeg er veldig dårlig i tysk. Så jeg hadde blitt veldig glad om noen nett kunne sett på teksen min og rette den Læreren har også sagt at visst jeg greier å få med en eller flere relativsetning(er) i teksten er det et stort pluss. Oppgaven lyder som følgende: - "allein!" Schreiben Sie einen Text mit dieser Überschrift. Teksten er bare en halv side og ligg i vedlegget. Takk på førhond! Allein.doc Endret 1. desember 2007 av Yoda211 Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ingen som kan tysk her inne på foruma? Lenke til kommentar
Johari Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 -"alene!" Skriv ein stil med denne Overskrifta. Nei kan ikkje tysk dessverre Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 -"alene!" Skriv ein stil med denne Overskrifta. Akkuratt det skjønte heldigvis eg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå