matroxxx Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hei.. jeg fikk denne prosessoren og var fornøyd med og begynne med. det sto på pakken og de sa at den var på 2.33ghz, men det står bare at den er på 1.86 ghz, og det er irriterende. hva kan jeg gjøre for å få den op til der den egentlig skal være? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Her er det nok speedstep som slår inn. Den er på 2.33Ghz, men når CPU ikke bruker all kraften så klokker den seg ned for å ikke bli så varm. Så kjør et stresstest program eller skru av speedstep i BIOS så skal du se at CPU er på 2.33Ghz. Lenke til kommentar
matroxxx Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 takk.. men hvor i biosen skrur jeg av den? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det kommer ann på hvilket hovedkort du har, men bare let rundt så finner du det. Det heter enten speedstep eller C1E. Lenke til kommentar
matroxxx Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 jeg fant noe som het c1e value limit som sto på enable. jeg skrudde det av og det skjedde ikke noe.... PC-en min ligger på 30 celsius... hvor my kan jeg klokke den opp og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå