Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barnslig eller ikke?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke vært på for mange ren dates med ikke-kjærester, men min erfaring sier at Kino ikke er noe bra. Du vil jo bli kjent med dama, vise deg som en interessant person...

På kino går det bra før filmen, så holder dere kjeft i 2 timer, sier ingenting....

Etterpå låser samtalen seg litt til filmen...

Har ingen konkrete forslag til hva annet du kan gjøre, men det er ihvertfall min erfaring

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Kino er veldig greit om du ikke tør å prate så mye =D Kan være skummelt å måtte prate masse første gang.

Kva er vitsen med å be ut nokon, dersom ein ikkje tør prate? Det blir jo det samme som å setja seg attmed ei random jente på kinoen. Finn på noko anna der dykk i alle fall kan prate om stuff mens dykk utøver aktiviteten. F.eks. bowling, ein eller anna sport whatsoever.

Lenke til kommentar
Kino er veldig greit om du ikke tør å prate så mye =D Kan være skummelt å måtte prate masse første gang.

Kva er vitsen med å be ut nokon, dersom ein ikkje tør prate? Det blir jo det samme som å setja seg attmed ei random jente på kinoen. Finn på noko anna der dykk i alle fall kan prate om stuff mens dykk utøver aktiviteten. F.eks. bowling, ein eller anna sport whatsoever.

Alle er ikke like tøffe vettu!

Lenke til kommentar

I mine øyne funker aldri kino, du blir sittende og holde kjeft i to timer og på din alder så er det vel slutt etter det? eneste positive med kino er at du kan snakke om filmen når den er ferdig hvis dere skal noe da, men hvis du vil fremstå som en interessan person så burde du vel finne på noe annet så dere kan snakke ;)

Lenke til kommentar

Minner om reglene for gjesteposting, som du finner øverst i kategorien. En post er slettet grunnet brudd på disse.

Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Moderator vil til en hver tid vurdere om gjestepostingen er i samsvar med de stilte krav. Er du i tvil så kontakt en moderator for vurdering før du poster innlegg.

Oppfordrer heller personen bak innlegget til å opprette en konto, slik at man kan delta med sin egen bruker. :)

Ikke kommenter dette innlegget.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

I andre av trådene dine sier du at du er 17. Er du 15 eller 17? Ot: Jeg tror ikke dere vil få så mye utbytte av en tur på kino. Sitte der i en trang sal og se en film med så høyt volum at det er umulig å småprate litt sammen. Da ville jeg heller tatt henne med meg hjem, fikset masse deilig drikke og mat og heller se en film der. Om du bor i Bergen vil jeg anbefale deg og ta henne med ut på Stragiotti, som er byens beste pizzarestaurant. Her kan dere sitte å småprate om løst og fast med litt vakker italiensk musikk i bakgrunnen og en deilig pizza vær. Til desert kan du spandere henne en tiramisu! Stragiotti er byens beste restaurant for å finne det lykkelige parforholdet! Gå på Stragiotti og få en opplevelse du vil huske resten av ditt liv. Men det er jo ikke barnslig og ta henne med å kino, bare litt oppbrukt og kjedelig ser'u.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...