milkwood Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen som har klart eller klarer å finne en butikk (nettbutikk eller butikk i oslo området) som har (helst sapphire) ati 9500 128mb inne på lager? mener å ha sett gjennom det meste, men alle er utsolgt.. (nærmeste dato jeg har finni er komplett med 14.02 ... anyone? Jeg vil ha et NÅ! Siden jeg har bursdag på fredag!!!!!!!!!! /me fyller endelig 23år.... noen som har et 9500 kort liggende som de vil gi til meg? eller hardware red. kanskje vil gi bort noe ? :wink: Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Pcmax har et Ati Radeon9500 på tilbud denne uken til 1490 som er klar for modding..... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 ser ut som databutikken har det inne Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det blir nok en forsinket bursdagsgave... :wink: Edit: Ja, databutikken har det seff. Sorry Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Må ha oversett pcmax jeg! =) også ligger det i oslo!!!!! Kanskje jeg har et skjermkort i løpet av timen... noen som vet om det er forskjellige spec (som klokking, ram type, osv) på retail og bulk?? ati 9500 128mb saken altså.. eller er det bare ekstra stæsj? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Retail = Kabler, stæsh....osv... Bulk = Bare kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå