sKRud Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Dette lydklippen må bare høres! Er helt utrolig bra! Link til lydklippet finner du her: Mallorca blusen Enjoy! (postet denne posten først i en annen kategori..tror det var feil..så poster den her i stedet, mod kan slette den andre posten..) Endret 29. november 2007 av KVTL Link endret til NrK som også var målet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hehe. Jeg aner ikke. Men jeg ble lei av den allerede i starten og hørte den dermed ikke ut. Enting er at du reklamerer til Kudos.no via dette forumet, der du selv er bruker, og har laget sak om lydfilen. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Fordi som ikke gidd og høre hele, eller i det hele tatt høre på den så her er et lite "handlingsreferat": En reporter i radio snakker med en eldre dame. Damen forteller mye drit og kommer til slutt til det at noen hadde stjålet blusen hun hadde kjøpt på Mallorca, også kjent som "Mallorcablusen". De har det kjekt, og du sitter der og funderer på hvorfor i svarte en nettopp brukte 10 min du aldri får tilbake, på å høre på en reporter i radio som snakker med en eldre dame(...) Så ikke helt humoren er jeg redd... Over og ut:) Endret 29. november 2007 av Jakos-k Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Ser du ikke humoren? Den er jo latterlig bra..den gamle dama er jo helt gal! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det er morsommere for oss som er fra Stavanger. Ja, jeg har hørt den før, og ja, jeg synes den er litt morsom. Edit: Ser du er fra Trondheim. Endret 29. november 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 er nok ikke fra trondheim..Men synes hun er helt sinnsykt rå! Har forstått at hun har fått ganske mye oppmerksomhet pga av denne telefonsamtalen.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dokumentfalsk. Du må endre profilen din sKRud. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Er vell ikke dokumentfalsk.. Bor i trondheim men kommer ikke fra trondheim.. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Tror denne saken har fått en del trafikk fra denne tråden da den plutselig fikk over 200 kudos over natten omtrent.. Jaja..Det tyder vell bare på at folk liker den.. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg så virkelig ikke humoren i dette Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/310397 De har laget sang! hehe Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror denne saken har fått en del trafikk fra denne tråden da den plutselig fikk over 200 kudos over natten omtrent.. Jaja..Det tyder vell bare på at folk liker den.. Ja. Perfekt reklame for deg. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hehe, lo når hun sa hun hadde krykker :!: Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ventet i 5 min på en morsom komentar som aldri kom...... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det var litt artig på slutten, men ikke helt verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå