Gå til innhold

Erfaringer med nettbutikken Amazon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt utallige bøker fra Amazon jeg.

Er ikke toll på bøker, ei heller moms - var iallfall det når jeg kjøpte for kort tid siden - har ikke vært noen endringer i reglene såvidt meg bekjent.

Prisen blir totaltsummen du får på Amazon - regnet om til Norsk Valuta.

Har vært strålende fornøyd med dem jeg. Fikk en gang tilsendt pakke med lettere skade på tre bøker. De sendte meg tre nye av samme og ba meg gi de 3 bort som gave til f.eks venner....

Håper dette hjalp! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er jo verdens største nettbokbutikk, så det er ikke så mye å tenke på. Har handlet der ørti ganger og det funker akkurat slik det bør. Det er ingen toll eller moms på bøker i norge. Du betaler for bøker og frakt hos amazon og ikke noe mer. Billig frakt til norge kan ta tid, husk på det. Noen ganger går det kjapt, noen ganger går det veldig ukjapt.

Lenke til kommentar

Er vel en av de nettbutikkene hvor man egentlig ikke trenger å lure på hvordan servicen, du betaler venter noen dager og du har pakken i posten. Har brukt dem siden 2001 og har aldri hatt noen problemer med dem, skal du utnytte dollar-kursen så går du til amazon.com vil du ha noe raskere levering så går du til amazon.co.uk (men da er prisen i pund)

Frank

Lenke til kommentar

Dette er litt på kanten av hva tråden skal inneholde, men jeg anbefaler capris.no, nettbokhandelen til cappelen og svenske adlibris. De har mange av de samme bøkene som på amazon, og ofte like lave priser, så hvis du finner det der, kan du spare på portoen.

Lenke til kommentar
Dette er litt på kanten av hva tråden skal inneholde, men jeg anbefaler capris.no, nettbokhandelen til cappelen og svenske adlibris. De har mange av de samme bøkene som på amazon, og ofte like lave priser, så hvis du finner det der, kan du spare på portoen.

Jeg slenger meg på her og kommer med en liten anbefaling selv. Jeg handlet mye på Amazon for noen år siden, men oppdaget plutselig bookdepository.co.uk. De har muligens ikke like stort utvalg som Amazon, men jeg har stort sett funnet alt jeg har lett etter. Prisene ligger oftest litt høyere enn Amazon, men det er helt gratis frakt uansett hvor mye du bestiller. Har sammenlignet Amazon og Book Depository de 10 siste gangene jeg har handlet bøker, men sistnevnte har alltid kommet billigst ut på grunn av den kostnadsfrie frakten! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...