superegge Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Leste om dette for en stund siden og syns det så ut som et meget lovende headset. Noen som vet når det kommer, og evt hva prisen blir? Takk. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Er ikke sikker når det kommer, men jeg vet det er på vei ut til butikkene i tyskland. Der er prisen 1194kr i nettbutikk, + frakt hos den aller billigste, som så kommer på ca 1300kr tipper jeg. Men jeg skal ha det uansett! Finner ingen bekreftete datoer i dag 4.12 men man får håpe det er rett rundt hjørne. Endret 4. desember 2007 av Jonas2 Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Vil bare si at settet selges nå i Norge. Bare søk på Sennheiser PC350 i prisguiden her på HW! Lenke til kommentar
StigOne Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Vil bare si at settet selges nå i Norge. Bare søk på Sennheiser PC350 i prisguiden her på HW! Jaha? Jeg finner det ikke når jeg søker i prisguiden på HW...................... Link plz. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Vil bare si at settet selges nå i Norge. Bare søk på Sennheiser PC350 i prisguiden her på HW! Jaha? Jeg finner det ikke når jeg søker i prisguiden på HW...................... Link plz. jeg fant det engang når jeg søkte i prisguiden, men er borte nå.. men har snakket med sennheiser i danmark og headsettene kommer inn på lager i tyskland i slutten av måneden her, dvs par dager.. da er det bare å vente til de shipper dem hit til norge.. de tippet en snau uke.. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Vil bare si at settet selges nå i Norge. Bare søk på Sennheiser PC350 i prisguiden her på HW! Jaha? Jeg finner det ikke når jeg søker i prisguiden på HW...................... Link plz. jeg fant det engang når jeg søkte i prisguiden, men er borte nå.. men har snakket med sennheiser i danmark og headsettene kommer inn på lager i tyskland i slutten av måneden her, dvs par dager.. da er det bare å vente til de shipper dem hit til norge.. de tippet en snau uke.. Jeg fant disse i prisguiden. Videre har amazon.com en del fine reviews... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 https://prisguiden.no/fritekst_sok....=&pricemax= Eneste som dukker opp er cdon.com - levering antatt 1/3 - pris 1309,- Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm. Beklager jeg ikke la med link. Men regner med settet kommer om noen få uker. Det har jeg hørt "på gaten" Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Her er forresten en trailer. Ser utrolig kult ut. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Da har jeg fått tak i en Sennheiser PC350 Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor kjøpte du de, og til hvilken pris? Virker så sykt digge ass! Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hvor kjøpte du de, og til hvilken pris? Virker så sykt digge ass! Kjøpte dem på tg av sjefen til Sennheiser Nordic. det ble solgt 5av netshop der til 1500kroner.. Men overtalte sjefen å selge det siste settet i boks til en venn av meg for samme pris som netshop-prisen og overtalte han samtidlig til å selge demo-headsettet på slutten av tg til meg.. fikk en meget sterk pris på det faktisk da jeg bare ga 800 for de.. Ja de er sinnsykt komfortable å ha på.. lyddemping av lyder rundt deg er helt overlegent samt musikken høres perfekt ut og gaming tsjah.. før hørte jeg med pc160 folk på a lang når jeg sto på a spot på dd2 (css) nå hører jeg dem i høy mørk fra a spot når de f.eks reloaderxD så kan si dette er det beste headsettet jeg noen gang har vært borti kan ta ett par bilder i morgen og legge ut.. de ser faktisk heftigere ut i virkeligheten enn på bildene Endret 25. mars 2008 av MiKA77 Lenke til kommentar
jan vidar Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Hvor kjøpte du de, og til hvilken pris? Virker så sykt digge ass! Kjøpte dem på tg av sjefen til Sennheiser Nordic. det ble solgt 5av netshop der til 1500kroner.. Men overtalte sjefen å selge det siste settet i boks til en venn av meg for samme pris som netshop-prisen og overtalte han samtidlig til å selge demo-headsettet på slutten av tg til meg.. fikk en meget sterk pris på det faktisk da jeg bare ga 800 for de.. Ja de er sinnsykt komfortable å ha på.. lyddemping av lyder rundt deg er helt overlegent samt musikken høres perfekt ut og gaming tsjah.. før hørte jeg med pc160 folk på a lang når jeg sto på a spot på dd2 (css) nå hører jeg dem i høy mørk fra a spot når de f.eks reloaderxD så kan si dette er det beste headsettet jeg noen gang har vært borti kan ta ett par bilder i morgen og legge ut.. de ser faktisk heftigere ut i virkeligheten enn på bildene Bare lurte på om settet har volum+- på ledningen Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Ingen som vet når de kommer i det hele tatt? :S Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Bare lurte på om settet har volum+- på ledningen Ja den har volum hjul og mikrofon mute på ledningen.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Najs Gleder meg Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Vet at denne tråden begynner å bli litt gammel, men muligens Mika ser dette: Er ledningen like tynn som den på PC 160?... Fordi den er farlig tynn. Kanskje noen andre vet det også? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Vet at denne tråden begynner å bli litt gammel, men muligens Mika ser dette: Er ledningen like tynn som den på PC 160?... Fordi den er farlig tynn. Kanskje noen andre vet det også? Øverste del over ovenfor volumknappen og micmute er ganske tjukk og gummifisert.. resten under inkl tilkoblingene er litt tynnere men også gummifisert.. så de tåler en god del mer enn det gamle pc160 headsettet mitt.. Endret 12. april 2008 av MiKA77 Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Jeg kan bekrefte at disse er verdt pengene (betalte selv 1500). Helt herlige greier. Kjøpte faktisk de to første av de fem som Netshop solgte på TG i år. I følge Sennheiser-menneskene så skulle headsettet dukke opp ca 2 uker etterpå. Men det lar vente på seg. Husk at den som venter på noe godt, den venter godt mulig på en PC350 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå