sparemaster Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Kan jeg bruke en NKG BPR7HS På moppa?. Det er ikke det som står i tenningen. I tenningen er det en B8ES. Kan jeg bruke denne på min senda x-race som er 100% orig? Endret 3. desember 2007 av sparemaster Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ganske sikker på at orginal derbi topp er langgjenga, så du må ha ES istedet for HS som er kortgjenga. Kjøp en BR8ES Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 E tenninga står det en B8ES. Kan jeg da bytte til BRP7HS uten konsekvenser? Kan jeg bruke en NKG BPR7HS men på esken står et ELV. Det er ikke det som står i tenningen. Kan jeg bruke denne på min senda x-race som er 100% orig? Lenke til kommentar
llalexll Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Som han her over sier. HS er kortgjenga. Altså gjengene på pluggen er kortere enn HS pluggene. Så den vil mest sannsynlig ikke passe. Men du kan fint bruke en plugg med varmeverdi 7. Med mindre du bruker trim? Men hvorfor ikke bare ta med seg pluggen til Torshov Bilrekvisita og si at du skal ha en lik? De koster 39kr eller 49kr. Endret 11. desember 2007 av llalexll Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 På min er det BR9ES Men du har jo trim. Får vell bestille en B8ES da:P Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 På min er det BR9ES Men du har jo trim. Får vell bestille en B8ES da:P Det var BR9ES originalt... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 På min er det BR9ES Men du har jo trim. Får vell bestille en B8ES da:P Det var BR9ES originalt... Fra fabrikk? 9 er jo det folk med trim kjøper Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) På min er det BR9ES Men du har jo trim. Får vell bestille en B8ES da:P Det var BR9ES originalt... Fra fabrikk? 9 er jo det folk med trim kjøper Ja det var original fra fabrikk.. Mulig forhandleren som har kuka til.. Men den går nå fint med BR9ES både original og trim.. Endret 18. desember 2007 av gilera Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Min hadde b8es orig. Men da jeg sku hente ny va det brp7hs som sku være... forhandlera nu til dags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå