cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei! Jeg får altså ikke printet ut word-dokumenter. Har en 2 compaq Presario v6000, med office pakka 2007. Printeren er en Brother DCp-117C Har oppdatert programmvaren men får, ikke printet ut. Får printet ut med Excel, og andre programmer. Til nå har jeg printet ut med OneNOte, men det er så slitsomt, siden da må jeg endre mange ting! takker for all hjelp Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Får du skrevet ut til fil? Kan du laste ned openoffice writer og se om du får skrevet ut der? Får du noen feilmeldinger? Legger alt seg i kø på skriveren og venter på tur? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Får printet ut i Wordpad og alle andre tekstbahandlingsprog. d som skjer når jeg printer ut i Word er at det legger seg i skriver ut mappen, men blir borte etter 2 sek.. skal laste ned programmet. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Må jeg laste ned programmet..har dårlig internett tilkobling, så det vil ta flere timer å laste det ned? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Da er kanskje enkleste løsningen jeg kan tenkte meg at du laster ned pdf utvidelsen til MS Office fra: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lagre som pdf og skriv ut via pdf viser. Løser i alle fall problemet med å få skrevet ut et dokument midlertidig. Kan ikke mye om MS Office da jeg kun bruker OpenOffice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå