IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Fra VGP...80 Gig...519 CAD....2768 norske kroner...og ingen toll Men så har vel den noen bakdeler med sonesperring på Blu-ray og kan ikke lese alle PS2 spill, og hva er da vitsen? Du må sende inn maskina til h***** hvis noe skjer med den.. Sonesperring:Filmer er billigere og kommer fortere utenfor Norge. Lese PS2 Spill:Skal du ha PS3 er det for å spille PS3 spill,og de fleste har vel en PS2 uansett. Sende maskina til h****** ??.........saklig..ja du må sende den tilbake..MEN hvem sier det går lengre tid der enn å gå tilbake til din nærmeste Elprice butikk?? Hehe..hva er vitsen med PS3 viss den ikke kan spille PS2 spill???Hahha..ja hva ER vitsen?? Endret 7. januar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ingen vits for meg med en PS3 som kan lese PS2 spill, derfor kjøpte jeg 40 GB. Hvis jeg trenger større plass, kan jeg bare benytte meg av en ekstern harddisk eller bytte harddisken selv. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor det er så sinnsykt viktig å betale 1000,- ekstra for å få "hele" 60 GB i stedet for 40 GB, når du kan legge de 1000,- i en 120 GB harddisk som du kan sette inn i maskina... Jeg har ikke nevnt noe positivt om Elprice i det hele tatt, men vil tro at det er lettere å levere maskina til en norsk forretning i stedet for å måtte sende den til USA ja. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Altså, leser du topicen Diesel? Billigste 60Gb, 60Gb fra Norge for å spille PS2 spill og Blu-Ray/Dvd. Det tar lengre tid å sende til Canada ja, dessuten er det reklamasjon i 5 år her i Norge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei å betale 1000kr ekstra for å få 60 Gig istedefor 40 skjønner ikke eg heller Altså, leser du topicen Diesel? Billigste 60Gb, 60Gb fra Norge for å spille PS2 spill og Blu-Ray/Dvd. Det tar lengre tid å sende til Canada ja, dessuten er det reklamasjon i 5 år her i Norge. Åh..så ikke det sto I norge i topic tittel eg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Men for pokkern! les hva trådstarter leter etter. Han skal spille gamle PS2 spill også. Edit: Viss du leser hva trådstarter skriver så har han gamle PS2 spill liggendes, ikke prøv å vri på alt herregud. Endret 7. januar 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) jada, prøvde å bestille i 5 min, fitte nettbank. til slutt funka det, betalingen holdt på å gå gjennom da jeg fikk en feil mld. prøvde igjen uten hell. nå er dem utsolgt for 60gb modellen. FY FAEN SATAN FITTE FAEN I HELVETE! (og ja, jeg har lov å være sinna) edit: jeg får ringe dem i morra og sjekke om dem får inn flere, men jeg tror dette var siste leveranse. har ikke lyst på 40gb modellen Endret 7. januar 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hvis elprice ikke får inn flere 60gb modeller, burde jeg likegodt kjøpe 40gB på elkjøp i morra? ps2 kompibalitet er ikke viktig. lenge til 80gB kommer til norge eller burde jeg likegodt bestille det over nettet? Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det irriterer meg voldsomt nå at eg ikkje slo til på 60GB pakketilbudet til 4000, eller tilbudet på 40GB til 3000. Verste var at eg faktisk ikkje fikk med meg tilbudet.. Hehe.. Føler det blir så uøkonomisk å kjøpe nå :S Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 kjøpte 60GB for et par timer siden *skryte* *skryte* klikka en smule for lillebror som har ventet siden før juleaften. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det irriterer meg voldsomt nå at eg ikkje slo til på 60GB pakketilbudet til 4000, eller tilbudet på 40GB til 3000.Verste var at eg faktisk ikkje fikk med meg tilbudet.. Hehe.. Føler det blir så uøkonomisk å kjøpe nå :S får fortsatt mye for pengene.. var få som fikk kjøpt på elprice uansett, var jo utsolgt på null komma niks, var jævla hissig i en uke, men så gikk jeg på siba og betalte 5000, har ikke angret et sekund! For øyeblikket er jeg og Kratos ute i ørkenen på leting etter pandoras box og jeg koser vettet av meg Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hvis elprice ikke får inn flere 60gb modeller, burde jeg likegodt kjøpe 40gB på elkjøp i morra?ps2 kompibalitet er ikke viktig. lenge til 80gB kommer til norge eller burde jeg likegodt bestille det over nettet? Hvis ikke PS2 kompabilitet ikke er viktig for deg, skjønner jeg ikke hvorfor du absolutt skal ha en 60 GB, eller en 80 GB maskin. De koster ca en 1000 mer her i Norge, og alt annet inni maskinen er helt likt som på 40 GB'en. Det du heller kan gjøre er å kjøpe 40 GB maskinen, for så å benytte deg av en ekstern harddisk eller bytte ut 40 GB'en med en større harddisk senere. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er pga jeg hadde da fått 2 ekstra spill, 1 ekstra kontroll, noen flere usb porter, 20 gb ekstra og mulighet til å ha ps2 singstar etc ved eventuelle vors/nach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå