cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei! har nå bestemt meg for å kjøpe PS3, men må ha 60gb siden jeg må spille de ps2 sppillene jeg har. Ser på elprice at den koster 4.499, men den er middlertidig utsolgt. Lurer på om det er noen andre steder som det er billigere å kjøpe den. Helst med den pakken med 2 hånkontrolle og 2 spill. Også hvor det er rimeligs å kjøpe hdmi kabel, altså jeg har hd ready tv, og da trenger man jo en kabel fra ps3 til tven for å få best oppløsning. takker for svar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den eneste måten å få tak 60 gb nå er å gå til enten expert eller elkjøp og se om de har det til 5000kr. Det er ingen som skal ta inn noe mer, så du er nesten heldig om du klarer å få tak i en til under 5000 nå Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Så de vil ikke få inn noe mer, HER?? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Så de vil ikke få inn noe mer, HER?? Mange som sier at du ikke får den ps3 typen rett før jul eller etter. Les litt rundt her så finner du mye info om akkurat dette. Det er rundt di siste sidene. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 ok..har lest den tråden litt, så jeg burde bare kjøpe den til 5ooo på ebgames før den blir utsolgt?-Så jeg kan ikke få den fra elprice Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ok..har lest den tråden litt, så jeg burde bare kjøpe den til 5ooo på ebgames før den blir utsolgt?-Så jeg kan ikke få den fra elprice Du kan nok få den fra Elprice, men det kan ta tid før du virkelig får den.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 jaja, men kan vente, har jo PC-en..Hvor lenge må jeg vente isåfall? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jaja, men kan vente, har jo PC-en..Hvor lenge må jeg vente isåfall? Til rundt juletider, tror jeg. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 klarer meg med det...men hvis det blir rundt februar..da klarer jeg meg ikke!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg tror du er jævla heldig hvis du får kjøpt den til under 5000 kr ved juletider eller etter. Var jeg deg ville jeg ikke tatt sjansen og kjøpt nå med en gang Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har snakka med elprice, expert sitt varelager og elkjøp... ingen får dem inn for salg før langt etter jul om dem noen gang får den inn igjenn.. I expert sitt tilfelle stod det og lese på expert sine interne sider at de ikke foreligger noe info om at den noengang kommer inn igjenn der.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13240 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det eneste jeg vet for øyblikket er at expert og elkjøp har igjen noen i butikker rundt omkring Expert hadde fått tak i et stort parti for litt mindre enn 1 måned siden. Da fikk hver butikk mellom 4-8 PS3 eller noe sånt Da må du bestille Blu-ray filmer og DVD-er fra VGP å da. Endret 29. november 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 heeelt uaktuelt for min del og ikke kunne spille av Blu-ray filmer jeg får kjøpt i butikken her i norge, men ellers et godt tilbud Diesel Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) hmm...dyre filmer her da Filmer?....skal spille spill på PS3..hehe Endret 29. november 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 har vært og kjøpt meg ps3 40gigen, til 3499 hos spaceworld i dag.. har jo alltids ps2 og kan jo kjøpe en ekster harddisk hvis det blir noe problem Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har vært og kjøpt meg ps3 40gigen, til 3499 hos spaceworld i dag.. har jo alltids ps2 og kan jo kjøpe en ekster harddisk hvis det blir noe problem Eller større å stappe inn i PS3'en Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 SIBA på kvadrat hadde 170 ps3 60gb versjoner igjenn.. var og kjøpte en i dag.. 5000 for starter pack Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Wow...det var mye..heh Hva fikk du med da? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Wow...det var mye..heh Hva fikk du med da? Da fikk han med R.FoM, Motrostorm, 2 kontrollere, nettverkskabel og alt det andre som følger med ps3'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå