Gjest Guest_ubernabb_* Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 morn Jeg har nylig møtt ei jente på nettet, og vi har godt kontakt osv. Hun er veldig hyggelig og villig til å møtes, men jeg er litt usikker på hvordan jeg bør gå fram når det gjelder at vi møtes? Hva skal vi gjøre? Kino? Hva er det beste tiltaket for slikt? Har ingen peiling med slike netttreff, da mine tidligere kjærester dukket opp irl. What to do? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kino er uaktuelt, siden du helst skal bli kjent med hu, og se om kjemien stemmer i rl. Utover det har jeg ikke noe kunnskap når det kommer til sånt. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gå og ta en kaffe e.l.! Får dere prata litt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ubernabb_* Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er egentlig kino så fryktelig uaktuelt? får jo snakka litt med henne da, så kan jeg jo be henne ut igjen. sikkert lettere å be henne ut for å ''snakke'' da, siden jeg har prata litt på forhånd med henne. eller er det kanskje ikke slik? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Støtter forslaget om kaffe eller noe. Eller bare gå en tur..? Kommer jo an på hvor langt fra hverandre dere bor og sånn da, men.. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvis kino så må dere spise eller noe etterpå.. Da har dere også noe å prate om, hvis du tror det kan bli vanskelig.. (Ja, Tips i fra her på forumet ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kan bli veldig date-følelse, da, Daniel-G. Vet ikke om det kanskje er meninga første gangen..? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 joa.. sant nok.. Det var det jeg gikk ut ifra.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kan vel kanskje bli litt vel "alvorlig" da, men jeg vet ikke. Er jo alltid greit å sjekke ut kjemien irl og sånn først. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Stikk en tur på kafe og ta en brus eller kaffe. Vent med kino til senere hvis ting klaffer. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hehe ligner litt på situasjonen min. Neste uke skal jeg tilbringe hele helgen hos en venninne, og dette blir andre gang vi skal møtes. Møttes på nettet ja, hatt kontakt en god stund og følelsene er på topp. Vi har ganske enkelt bestemt sammen hva vi skal finne på. Dvs vi har valgt aktiviteter hvor vi er mest mulig sosiale. Dette innebærer kafe, bowling, tur i byen, og ikke minst live show med Raske Menn! Hvis du vil kjenne en person, finn ut først interessene og bygg det opp derfra. Da er det lettere å finne på ting som er gøy for dere og det gir en god start på alt. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 haha eksakt situasjon jeg er i og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå