Gå til innhold

Feilmelding under åpning av Sony-Ericsson Update Service. Incompatible Macromedia version

christofferv

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sitter nå med mobilen i handa, og tenkte jeg skulle prøve å oppdatere den. Mobilen er en Sony-Ericsson W950i. Jeg har lastet ned Update Service fra Sony-Ericsson. Når jeg skal prøve å opne programmet får jeg beskjed om at jeg har feil versjon av Macromedia, men har lastet ned den versjonen som ligger på www.adobe.com. Noen som har link til den rette versjonen som jeg kan laste ned?

Takker på forhånd!

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg sitter nå med mobilen i handa, og tenkte jeg skulle prøve å oppdatere den. Mobilen er en Sony-Ericsson W950i. Jeg har lastet ned Update Service fra Sony-Ericsson. Når jeg skal prøve å opne programmet får jeg beskjed om at jeg har feil versjon av Macromedia, men har lastet ned den versjonen som ligger på www.adobe.com. Noen som har link til den rette versjonen som jeg kan laste ned?

Takker på forhånd!

Om jeg ikke tar helt feil må du laste ned shockwave og ikke flash.

Lenke til kommentar

Siden problemet ditt omhandler et program til Windows flyttes posten til Programvare-delen av forumet. Emnetittelen har også blitt endret for å bedre vise hva slags problem du har.

Kommentarer på moderering kan sendes til meg på PM, og skal unngås i tråden. :)

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Problemet er løst

Tråd kan stenges!

Hei! Jeg trenger hjelp til dette problemet hvis noen har peiling:) Når jeg åpner SE update sevice får jeg den samme feilmeldingen om "incompatible macromedia version.......", og at den kan lastes ned på macromedia.com

Jeg har lasta ned nyeste adobe reader, flash og shockwave player, men det er samme feilmelding som dukker opp, så jeg får ikke oppdatert min kjære k850i. Jeg kjører vista hvisdet har noe å si. Please hjelp meg a!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...