Gå til innhold

Nedslitt mus

Anbefalte innlegg

Har noen av dere løsning på hva man skal gjøre med en nedslitt mus?

Problemet er når føttene på musa er helt nedslitt, slik at hele musa ligger ned på musmatta, det igjen gjør at musa blir utrolig treg å manøvrere.

Jeg kjøpte "Icemat Padsurfers" som jeg limte under musa, men dette var bare en midlertidig løsning (ble slitt bort med en gang). Finnes det noe slags teflon greier/føtter som man kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg kan kanskje teste dette, men dette er vel egentlig det samme som "Icemat Padsurfers"? Eller er mouseskatez noe som holder lengre? Uansett, er ikke så interessert i å kjøpe nye mus bare pga at føttene er slitt, dette er optiske mus som ellers er helt glimrende i bruk.

Lenke til kommentar

vel, mouskatez er ikke noe for meg (slites vekk alt for fort), tenkte at det kanskje fantes noe som kan erstatte de føttene som engang var på musen. jeg sliter kraftig på musa, vet ikke hvorfor men slitt blir den fort.

Lenke til kommentar

hvis du sliter med at føttene blir slitt ned fort kan du slipe til noen små plexiglass biter å lime dem under, lag dem som en flatklemt ball, med runde kanter. de blir nok ikke slitt bort så fort, friksjonen kommer litt ann på ossen musematte du bruker, men det burde gå greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...