Gloms Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Har nettopp formatert PC-en, men når jeg starter den opp og trykker ctrl-alt-del og går på prosesser seg jeg mange prosessser som tar mye av minnet til maskinen. Dette er prosesser som jeg ikke har noe brukt for (rtvscan, ipoint.exe o.l). Kan selvfølgelig avslutte de hver gang jeg startet opp maskina, men det er tungvint. Er det noen måte jeg kan hindre disse prosessene i å komme opp på og slette de helt fra systemet? Endret 29. november 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hvis den er helt reinstallert skal jo alle de prosessene starte opp. har du derimot installert mye crap, kan du fjene de i oppstarten vet å skrive msconfig i kjør/run feltet, så gå på startup seph Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Flyttes til Windows. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 jeg veit ikke hvordan de har kommet dit, men har en følelse av at de ikke skal være der. De tar veldig mye kap. og når jeg avlutter de skjer det ikkeno. Noen går bort, andre ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 start-kjør-msconfig-gå til fanen oppstart og fjern det du ikke vil ha i oppstarten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå