tendilenz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Fikk en demo av denne her om dagen. I utg.punktet har jeg to biler å velge mellom og bare en bane. Er det mer? (hvis man samler poeng) Gjerrigknark Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Nei det er ikke mer, da må du kjøpe spillet. Du kan eventuelt laste ned den australske versjonen av demoen der er det to andre biler. Lenke til kommentar
amilo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har spillet på Ps2. Helt supert Er ferdig med det. Glem demoen skaff hele spillet Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det er desverre STOR forskjell fra ps2 versjonen i forhold til pc, xbox og gamecube versjonen av NFS:HP2...PS2 versjonen er ABSOLUTT best Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 NFS HP2 var det første "new generation" bilspillet jeg har prøvd, og ga meg absolutt mersmak! (PC versjonen) når jeg sier new generation, mener jeg nyere enn stunts, test drive 1-3, lotus 1/2 streetrod 1/2 o.s.v. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 NFS HP2 var det første "new generation" bilspillet jeg har prøvd, og ga meg absolutt mersmak! (PC versjonen) når jeg sier new generation, mener jeg nyere enn stunts, test drive 1-3, lotus 1/2 streetrod 1/2 o.s.v. hoisann, sitti i kyler'n en god stund eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå