Gå til innhold

Finner ikke fsb:dram i bios

Anbefalte innlegg

Se signatur for pc specs.

Jeg har somsagt kingstone ddr2 8500 2gb som bare kom som pc 6400. Jeg har fått dem opp til 850mhz nå på 5-4-4-12.

Men jeg finner ikke FSB:DRAM forholdet i bios, derfor står den på 4:5;( jeg vil at den skal stå på 1:1. Mn hvordan finner jeg den i bios. har jo leta mye.

post-134643-1196353674_thumb.jpg

Endret av eliteknut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har somsagt kingstone ddr2 8500 2gb som bare kom som pc 6400. Jeg har fått dem opp til 850mhz nå på 5-4-4-12.

Men jeg finner ikke FSB:DRAM forholdet i bios, derfor står den på 4:5;( jeg vil at den skal stå på 1:1. Mn hvordan finner jeg den i bios. har jo leta mye.

sikker på at du forer nok spenning til de brikkene, om jeg ikke tar feil skal de nok ha rundt 2,1-2,2v for og klare denne hastigheten, så det kan godt hende det booter opp som PC6400 for og sørge for at de starter i alle hovedkort (noen hovedkort gir ikke mer enn 1,8, på Vdimm med mindre en stiller det opp i bios...)

Lenke til kommentar

sikker på at du forer nok spenning til de brikkene, om jeg ikke tar feil skal de nok ha rundt 2,1-2,2v for og klare denne hastigheten, så det kan godt hende det booter opp som PC6400 for og sørge for at de starter i alle hovedkort (noen hovedkort gir ikke mer enn 1,8, på Vdimm med mindre en stiller det opp i bios...)

har jo testa 2.25v(vil ikke gå over 2.3v) på 1000mhz. da var timing 5-5-5-15. til og med testa 5-5-5-21. Så kan noen fortelle emg hvor jeg finner fsb:dram i bios?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...