Thomsa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg har nettopp formatert PC-en min, og må derfor instalere nye drivere. Jeg har et GeForce 7800 GT grafikkort, og jeg har lastet ned og instalert driveren til 7xxx-serien for windows xp fra nvidia. Problemet er at det ikke skjer noe(internett "lagger" fortsatt ved scrolling nedover sider etc.). Når jeg kjører dxdiag kan jeg heller ikke se hvilket skjermkort jeg har(akkuratt som PC-en ikke registrerer at skjermkortet er i, noe som er litt rart, ettersom uten skjermkort ville vel skjermen vært svart??). Jeg har også prøvd å kjøre programet S.I.W. men også uten å finne skjermkortet mitt. Noen som vet hva som er galt, og hvordan jeg kan fikse det? Takk! Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg ville prøvd noen andre drivere, prøv deg litt fram med noen av de eldre Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 pass på å få inn div chipset drivere o.l. til hovedkortet ditt først. sjekk device manager etter hva som mangler. Lenke til kommentar
Thomsa Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Jeg har instalert hovedkort-driver allerede. Hvordan vet jeg om den "fungerer" eller ikke? Hvordan finner jeg gamle drivere? på nvidia.com finnes det kun en driver til 7000-serien til xp. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper. trykk på maskinvare, trykk på enhetsbehandling. ta et screenshot og post det her, litt lettere å se hva som foregår... hold ALT inne samtidig med prt.scrn så får du kun det aktive vinduet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå