tomeliten Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har hørt at det går ann og doble 1000 mb til 2000 mb Memory stick pro duo Takker for svar. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har hørt at det går ann og doble 1000 mb til 2000 mbMemory stick pro duo Takker for svar. Jeg klarer ikke helt å forstå hva du mener. Kan du utdype spørsmålet ditt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 For et år eller to tilbake var det noen luringer som mente man kunne endre på formateringsinnstillinger, og dermed oppnå dobbel lagringsplass på MS Duo Pro kortene. Om jeg ikke husker helt feil endte det opp med at man fikk opplyst dobbel lagringskapasitet, men at den i praksis var uendret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 For et år eller to tilbake var det noen luringer som mente man kunne endre på formateringsinnstillinger, og dermed oppnå dobbel lagringsplass på MS Duo Pro kortene. Om jeg ikke husker helt feil endte det opp med at man fikk opplyst dobbel lagringskapasitet, men at den i praksis var uendret. Jeg har også hørt rykter om at f.eks et 256 MB kort i virkeligheten var et 512 MB kort der produsenten hadde sperret tilgangen til halvparten av minnet, og at man kunne få tilgang til hele minnet ved hjelp av cloak'n'dagger metoder. Men det er kanskje samme sak som du skrev om. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ...om det går an å doble en memory stick duo ved å formatere den annerledes, eller å komprimere den eller noe sånt? Tror ikke det. ..Kunne jo hende det dukker opp en eller annen ekstremt smart løsning på filsystem en eller annen dag, før noen finner opp større minnebrikker..? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det posteren to poster over meg beskriver det samme som trådstarter sikter til, og det det dreier seg om er en "urban myth". Det man i praksis gjorde med patchen var å overskrive filsystemet slik at minnebrikken ble ubrukelig når man skulle lagre mer enn det brikken egentlig taklet. Dermed sto man igjen med en brikke som ble ubrukelig inntil man reformaterte med rett kapasitet. -KJ Endret 29. november 2007 av jevel Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det posteren to poster over meg beskriver det samme som trådstarter sikter til, og det det dreier seg om er en "urban myth". Det man i praksis gjorde med patchen var å overskrive filsystemet slik at minnebrikken ble ubrukelig når man skulle lagre mer enn det brikken egentlig taklet. Dermed sto man igjen med en brikke som ble ubrukelig inntil man reformaterte med rett kapasitet. -KJ Dæven , dette er lenge siden, husker det var mye prat om dette når w800i kom ut... Men det funket ikke som jeg husker, man fikk formartert den til 1gb fra 512mb men alt som ble lagret over det ble "glemt" slettet! Synd at jeg ikke finner linken nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå