Jakoozie Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei. Fikk 40GB PS3 i posten i går. Jeg kobla den først til en HDTV med kompositt. Dette funka greit, selv om bildet selvsagt var elendig. Senere koblet jeg den til en annen TV med HDMI. Det tok litt tid før tv-en kjente igjen signalet, men etter en liten stund gikk det greit. Men når jeg skulle koble til den første TV-en igjen med kompositt, får jeg ikke bilde i det hele tatt! Er det noe greier med at jeg må skifte oppløsning på PS3 manuelt eller resette den eller noe sånt? Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hold inne av/på knappen 5 sekunder så resetter tv signalet seg Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) edit: Kewell tok innersvingen Endret 29. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hold inne av/på knappen 5 sekunder så resetter tv signalet seg Takk! Det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå