tormi Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei folkens! Tenkte jeg skulle komplemetere hjemmekinoen min med en universal fjernkontroll. Nå har jeg svært liten erfaring med slike, da jeg kun har hatt en tidligere og den var mildt sagt elendig. Jeg ønsker en fjernkontroll som kan programmeres, som er såpass lett å bruke at selv konemor kan bruke den. Har sett på en del av Logitech sine på nett Logitech sine fjernkontroller men utover det har jeg liten kjennskap. Jeg ønsker naturligvis å holde kostnadene på et noenlunde normalt beløp, så om folk har forslag til gode websider (gjerne USA - dollaren er jo lav) så er det meget interessant også. På forhånd tusen takk for all hjelp. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Henger meg på denne jeg. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hmm ingen som er inne på dette her. Tar gjerne med meg forslag om andre steder på nettet hvor jeg kan finne info om det da. Så om folk har noen andre hifi forum eller lignende så er jeg klar! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Logitech sin Harmony-serie er rett og slett genial. De finnes i mange varianter, så det skulle ikke by på noen problemer å finne det rette for deg. Kan jo være en fordel å kjøpe den her hjemme. Hvertfall så har jeg mange erfaringer med Logitech-produkter pga. jeg selv har en del og jeg selger dem til daglig. Er det feil på dem blir de byttet ut uten problemer. En av de beste bytteordningene som eksisterer på slike varer. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Logitech sin Harmony-serie er rett og slett genial. De finnes i mange varianter, så det skulle ikke by på noen problemer å finne det rette for deg.Kan jo være en fordel å kjøpe den her hjemme. Hvertfall så har jeg mange erfaringer med Logitech-produkter pga. jeg selv har en del og jeg selger dem til daglig. Er det feil på dem blir de byttet ut uten problemer. En av de beste bytteordningene som eksisterer på slike varer. Godsaker. Litt keene på å kjøpe Harmony 1000, men gjerne brukt da den koster jo endel... Eller siden du jobber med Logitech, kanskje du kan komme opp med noen GOD priser Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Logitech sin Harmony-serie er rett og slett genial. De finnes i mange varianter, så det skulle ikke by på noen problemer å finne det rette for deg.Kan jo være en fordel å kjøpe den her hjemme. Hvertfall så har jeg mange erfaringer med Logitech-produkter pga. jeg selv har en del og jeg selger dem til daglig. Er det feil på dem blir de byttet ut uten problemer. En av de beste bytteordningene som eksisterer på slike varer. Godsaker. Litt keene på å kjøpe Harmony 1000, men gjerne brukt da den koster jo endel... Eller siden du jobber med Logitech, kanskje du kan komme opp med noen GOD priser Hadde droppa h1000 hvis du har tenkt å styre lysa med også. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Logitech sin Harmony-serie er rett og slett genial. De finnes i mange varianter, så det skulle ikke by på noen problemer å finne det rette for deg.Kan jo være en fordel å kjøpe den her hjemme. Hvertfall så har jeg mange erfaringer med Logitech-produkter pga. jeg selv har en del og jeg selger dem til daglig. Er det feil på dem blir de byttet ut uten problemer. En av de beste bytteordningene som eksisterer på slike varer. Godsaker. Litt keene på å kjøpe Harmony 1000, men gjerne brukt da den koster jo endel... Eller siden du jobber med Logitech, kanskje du kan komme opp med noen GOD priser Hadde droppa h1000 hvis du har tenkt å styre lysa med også. Hvorfor droppe H1000 - tar den ikke alt som går på infrarødt? Lenke til kommentar
ovehenning Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Logitech sin Harmony-serie er rett og slett genial. De finnes i mange varianter, så det skulle ikke by på noen problemer å finne det rette for deg.Kan jo være en fordel å kjøpe den her hjemme. Hvertfall så har jeg mange erfaringer med Logitech-produkter pga. jeg selv har en del og jeg selger dem til daglig. Er det feil på dem blir de byttet ut uten problemer. En av de beste bytteordningene som eksisterer på slike varer. Godsaker. Litt keene på å kjøpe Harmony 1000, men gjerne brukt da den koster jo endel... Eller siden du jobber med Logitech, kanskje du kan komme opp med noen GOD priser Hadde droppa h1000 hvis du har tenkt å styre lysa med også. Hvorfor droppe H1000 - tar den ikke alt som går på infrarødt? Har 895 og den fungerer topp. selv svigermor får det til med den.. Hatt den i 1,5år. Negativt: Tåler ikke å falle mange ganger i gulvet. Rimelig enkel byggekvalitet. Har et par knapper nå som er løse, og noe inni som er løst, men den virker fortsatt.. Kjøpte den i si tid på shg.no til en pris rett under 2store. Trur prisen ligger rett over nå. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hvis du virkelig har lyst til å programmere kan du kjøpe en Lintronic TT455-RT-238 og en bang & olufsen Beo 4 eller nye beo 5. du kal lese litt om Lintronic her beo 4 her beo 5 her Lenke til kommentar
tormi Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 hvis du virkelig har lyst til å programmere kan du kjøpe en Lintronic TT455-RT-238 og en bang & olufsen Beo 4 eller nye beo 5. du kal lese litt om Lintronic her beo 4 her beo 5 her nice.... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 kjører en slik selv sammen med beo4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå