stalemate Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har en P III 800, et MSI hovedkort, og 512mb sd-ram, samt eksternt lyd og nettverkskort (100mbits). Disse vil jeg ikke ha lenger. noen som har en formening om hvor mye jeg kan vente å få solgt dette skrapet for? Hvis dette er feil forum, og noen føler mitt veldige velde på sine tær akkurat nå, så beklager jeg så meget! Sta|emate Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vel... sånn på sparket ville jeg si du ville være heldig om du fikk 5-600 for hele sulamitten. Åssen merke er lyd og nettkortet? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 En tusenlapp bør du kunne dra inn på det, men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 en 800-1000 kroner vil jeg tippe. Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Vel... sånn på sparket ville jeg si du ville være heldig om du fikk 5-600 for hele sulamitten. Åssen merke er lyd og nettkortet? Det er et creative soundblaster 1024 live! eller noe slikt. helt standard vanlig greie. Og nettkortet er en Netgear FA310TX - kort. sta|emate Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jo, 5-600 var mulig litt lite. 800,- kan du muligens også skyte for. Bare legg det ut for salg og se hvor mye du kan få. Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 La det ut på QXL på en langvarig auksjon, og slengte med et TNT2-kort, så får vi se, etter noen timer gikk det opp til 750, så det virker som om dere gjettet riktig! Takk for "hjelpa" :smile: Sta|emate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå