TheOats Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva er det nye mobiler kan som Nokia 6310i ikke kan? (Som er relativt viktige, kamera er ikke) Lenke til kommentar
iskya Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Spørs jo hva du mener med viktig. Om å kunne ringe og sende sms er det eneste du bryr deg om, antakeligvis ikke. Nyere mobiler har fargeskjerm, lenger batteritid (i alle fall de fleste), plass til å lagre mange flere sms (du kan ha flere hundre på de fleste mobilene), de fleste nye mobiler har en fin kalender der du ser alle dagene i en måned samtidig på skjermen. De fleste har også muligheten til å ha et minnekort i mobilen og å spille mp3-filer. De fleste har kamera og mange har radio. Dessuten kan alle mobiler med fargeskjerm motta mms-meldinger (det vil si bilde&lyd-meldinger) så om en du kjenner tar et bilde av noe kan de sende deg det. Dessuten er nye mobiler litt raskere i menyene. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Spørs jo hva du mener med viktig. Om å kunne ringe og sende sms er det eneste du bryr deg om, antakeligvis ikke. Nyere mobiler har fargeskjerm, lenger batteritid (i alle fall de fleste), plass til å lagre mange flere sms (du kan ha flere hundre på de fleste mobilene), de fleste nye mobiler har en fin kalender der du ser alle dagene i en måned samtidig på skjermen. De fleste har også muligheten til å ha et minnekort i mobilen og å spille mp3-filer. De fleste har kamera og mange har radio. Dessuten kan alle mobiler med fargeskjerm motta mms-meldinger (det vil si bilde&lyd-meldinger) så om en du kjenner tar et bilde av noe kan de sende deg det. Dessuten er nye mobiler litt raskere i menyene. Sorry, ser jeg var litt "upresis" =P Men det var et godt svar. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bedre og større skjermer. Mer minne, eller i alle fall støtte for minnekort. Mp3-spillere i de fleste mobiltelefoner. EDGE og UMTS gir større hastigheter på dataoverføring. GPS og Wifi ser vi også i noen dyrere telefoner. Det jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Vist disse tingene er det "eneste" er det bare bedre batteri, større minne og kanskje størrelsen det eneste jeg vil ha "mer" av. Takk for svar, det gjør det klarere for meg om hva jeg vil prioritere. Lenke til kommentar
sbdu Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spørs jo hva du mener med viktig. Om å kunne ringe og sende sms er det eneste du bryr deg om, antakeligvis ikke. Nyere mobiler har fargeskjerm, lenger batteritid (i alle fall de fleste), plass til å lagre mange flere sms (du kan ha flere hundre på de fleste mobilene), de fleste nye mobiler har en fin kalender der du ser alle dagene i en måned samtidig på skjermen. De fleste har også muligheten til å ha et minnekort i mobilen og å spille mp3-filer. De fleste har kamera og mange har radio. Dessuten kan alle mobiler med fargeskjerm motta mms-meldinger (det vil si bilde&lyd-meldinger) så om en du kjenner tar et bilde av noe kan de sende deg det. Dessuten er nye mobiler litt raskere i menyene. Hei, har en 6310i og vil bare rett litt på ting her selvom det er en gammel post. Nokia 6310i har: Plass til 200 sms Fin kalender der du ser alle dagene i en måned samtidig på skjermen Raskere meny en de fleste nye mobiler Bedre høyttaler og mikrofon en de fleste nye mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå