lankeveil Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hei lurer på hva som er galt når PC-en ikke responderer i det hele tatt? Det kommer ingen lyd fra pcspeakeren men jeg hører at harddisk får strøm og viftene går. det jeg har gjort er å bytte kabinett og skiftet skjermkort kjøler... fungerte fint før dette. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sjekk alle kabler først å fremst da. Satt i skjermkortet skikkelig? Med strøm? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Huska på den ekstra strømkontakten til CPU? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 2 ting som raskt sprett opp som mulige årsaker. Skjermkort har fått seg ei skrape ved skifte av kjøler eller du har ikkje treft rett kontakt på hovedkortet ang. start,restart,hdled og liknende. Kan nok vere anna med, men første som slår meg Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hovedkortet er skrudd i uten avstandsstykker, slik at det er blitt kortslutning? (Det har skjedd før ...) Lenke til kommentar
lankeveil Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 alt det er sjekket og dobbelt sjekket. skal ikke hovedortet si i fra med "beep" når ting er feil? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 alt det er sjekket og dobbelt sjekket. skal ikke hovedortet si i fra med "beep" når ting er feil? Når det er statisk elektrisitet så sier ikke hovedkortet "beep" Lenke til kommentar
lankeveil Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 vet ikke hel hvorfor... men nå har hovedkortet begynt å pipe "en lang og en kort"-tror jeg Lenke til kommentar
lankeveil Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 ren trolldom! Plutselig fungerer den... har ikke gjort noenting!? SÅ JÆVELIG FRUSTRERENDE! Lenke til kommentar
Knedal Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hadde samme problemet med min maskin. Prøvde en dag å putte den statiske posen HK lå i mellom hovedkort og kabinett for så å skru det fast. Da startet alt helt fint å fungerte som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå