Ferchie Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Av og til når jeg surfer på min ps3 kommer det opp en melding om at minnet er fullt og at et vindu må lukkes, eller at siden blir blank. Noen som vet hva dette kommer av og om jeg kan gjøre noe for å få mer minne slik at jeg unngår dette? Jeg får også opp beskjeden ''insert storage media'' noen ganger når jeg skal lagre et bilde. Noen her som har løsning på en eller begge disse problemene? Endret 29. november 2007 av Rasch Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den lagrer jo alt(blir slettet etter litt) så du surfer på så det tar plass. Men bruker du faner?(Vist det er faner i PS3, er det på psp, funker alltid og luke noen, og bare ha en oppe) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Som det blir sagt, hjelper det å bare ha ett vindu oppe om gangen. Bortsett fra det er det ikke mye du kan gjøre. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Det er snakk om ps3 her, ikke psp. Okey, da får jeg prøve å ha minimalt med faner oppe, men er det noen av dere som vet hva det kommer av at jeg får opp meldingen insert storage media noen ganger når jeg prøver å lagre filer? Kan det være at maskinen ikke støtter de filtypene? Har seneste oppdatering til ps3'en. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 i nettleseren på ps3 kan du prøve og slette hurtiglageret og cookien til nettleseren..du finner det under innstillinger inni nettleseren..trykke trekant trur eg.. det kan hjelpe.. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det er snakk om ps3 her, ikke psp. Okey, da får jeg prøve å ha minimalt med faner oppe, men er det noen av dere som vet hva det kommer av at jeg får opp meldingen insert storage media noen ganger når jeg prøver å lagre filer? Kan det være at maskinen ikke støtter de filtypene? Har seneste oppdatering til ps3'en. Jepp, om det er filer PS3 ikke støtter må du bruke en ekstern disk for å laste dem ned. Endret 29. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå