Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gta San Andreas farge problem.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

80xfuag.jpg

Jeg har et problem. Nemlig de farge flekkene som kommer opp når jeg spiller gta san andreas. Jegg har prøvd og oppdatere, men det hjelper ikke. Har Nvidia 7500, og før funket alt kjempe fint. Har til og med oppdatert driveren, men neida.

Noen tips til hva jeg kan gjøre ?

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
GeForce 7500 LE er jo et ganske råttent skjermkort. Jeg ville ha sjekket om spillet har full støtte for skjermkortet i det hele tatt, eventuelt om det er flere som har samme problem med samme kort (google).

Råttent?`Suger det så jævlig alts? :ohmy:

Har lyst og kjøpe meg et nytt oppsett.

* 327672 Corsair Powersupply 620W, 120mm Vifte, 8xSATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin

* 312372 Crucial DDR2 PC5300 2048MB CL5 Kit w/two matched DDR2 PC5300 1024MB CL5

* 330169 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte

* 336475 MSI P35 NEO-FI, P35, Socket-775, DDR2, 1333FSB, ATX, GbLAN, Firewire, PCI-Ex16

* 334745 Samsung 20" LCD Syncmaster 206BW Black 1680x1050, 2ms, 3000:1, VGA/DVI

* 342384 XFX GeForce 8800GT 670M 512MB XXX GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 670/1950Mhz

Ca 9 tusen + frakt.

Men tror du jeg hadde fått noe særlig får det om jeg hadde solgt det jeg har nå?

Nvidia 7500, Amd athlon 64 3500 32 bit 2.2 ghz

2 gig ram

Hovedkortet er vel amd elns.

Lenke til kommentar

Kjørte selv spillet på mitt 6800GT og hadde ingen problemer. Jeg ville heller sjekka om du har de optimale driverne til ditt kort i steden for å kjøpe nytt hvis det kun er GTA:SA du spiller/har problemene i.

Edit: Optimale drivere kan innebære nedgradering av drivere og ikke oppdatering

Endret av Saiko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Du ville vel ikke fått allverden for den gamle maskina di nei...

men OT:

- Hvilken grafikkinstilling har du på spillet?

- Har det noengang fungert skikkelig?

- Har du testa å skru ned kvaliteten på grafikken på spillet?

LangZ

Jeg har alt på fullt, da dette spillet er fra 2004, og maskina mi fra 2006, burde det gå fint.

Før gikk alt fint, men etter senere tid har alt mulig rusk og rask lagra seg, og den har blitt treigere.

Har ikke prøvd dette på samp, men prøvde det på Hunting Unlimited, og det som skjedde var at det ble mindre teksturer, altså skog trær, osv, og det som var igjen var bakken og noen elefanter. Alikevel var det sånne problemer. Der var det mye værre, bildene var helt forvrengte, og jeg kunne ikke se noe annet en ødelagte bilder av det som skulle være et landskap.

Så er nok ikke bare gta sa.

Kjørte selv spillet på mitt 6800GT og hadde ingen problemer. Jeg ville heller sjekka om du har de optimale driverne til ditt kort i steden for å kjøpe nytt hvis det kun er GTA:SA du spiller/har problemene i.

Jeg kjører på det siste ja. oppdatert Nvidia driver, og oppdatert DirectX.

Legger ved et bilde til, bare for og vise feilene som oppstår.

86i11u8.jpg

Lenke til kommentar

Hvis du leser hva jeg skreiv en gang til så kanskje du ser at jeg ikke sier oppgradering, men nedgradering. Uansett, ta et søk på google på skjermkortet ditt og f.eks. optimal drivers så finner du sikkert noe om det.

edit: når jeg ser nærmere på bildet ditt ser det veldig ut som et problem med driveren, men jeg er ingen ekspert på området.

Endret av Saiko
Lenke til kommentar

Ville nok tru det bare er feil drivere. Har du ikke akkurat den driveren til ditt skjermkort, så oppstår det mange grafikkminus, noe àla det du har nå, eller småhakk når du evt. spiller.

Prøv å avinstallere alle display drivere og finn den kompitable driveren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Ville nok tru det bare er feil drivere. Har du ikke akkurat den driveren til ditt skjermkort, så oppstår det mange grafikkminus, noe àla det du har nå, eller småhakk når du evt. spiller.

Prøv å avinstallere alle display drivere og finn den kompitable driveren.

Det må da være riktig? Gikk på nvidia, siden jeg har nvidia kort, valgte 7 series, og xp. Det der er det eneste jeg fant :(

Her er et annet bilde der det viser en annen type feil i fargene:

72k1jbp.jpg

Lenke til kommentar

Nok engang, det er ikke sikkert de nyeste driverne fra nVidia passer "best" til ditt 7500-kort. Du bør, som sagt, prøve å finne ut hvilke drivere som passer best til 7500-kortet. F.eks. så må jeg helt ned på 8X.XX-driverne for at mitt 6800GT skal yte på sitt beste.

Typisk er optimale drivere de som blei utviklet med ditt kort som mål, noe jeg antar at de nye 1XX.XX-driverne til nVidia ikke er...

Nå heller jeg fortsatt mest mot feil drivere, men det kan potensielt også være for mye varmeutvikling på kortet ditt som gir de feilene der

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Nok engang, det er ikke sikkert de nyeste driverne fra nVidia passer "best" til ditt 7500-kort. Du bør, som sagt, prøve å finne ut hvilke drivere som passer best til 7500-kortet. F.eks. så må jeg helt ned på 8X.XX-driverne for at mitt 6800GT skal yte på sitt beste.

Typisk er optimale drivere de som blei utviklet med ditt kort som mål, noe jeg antar at de nye 1XX.XX-driverne til nVidia ikke er...

Nå heller jeg fortsatt mest mot feil drivere, men det kan potensielt også være for mye varmeutvikling på kortet ditt som gir de feilene der

Product Current

Installed Driver Recommended

Driver

NVIDIA GeForce 7500 LE 163.75 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.

Det kan ikke være mulig. Må jo være den....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Som det har blitt skreve her før, så må du prøve å finne en ELDRE driver til skjermkortet, IKKE den NYESTE!

Finnes ikke eldre. Er kun en driver av Geforce 7 series som er lansert.. :S

Lenke til kommentar

Jeg fikk tilsvarende grafikkbugs når jeg klokket skjermkortet mitt for hardt. Hva er temperaturen på kortet?

Edit: Uhm... hadde det vært tilfelle hos deg burde det vært likedann i andre spill også.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

SE!!! http://i13.tinypic.com/6la8dux.jpg

Jeg trenger hjelp! :cry:

Tror jeg kjøper nye deler nå. er så drit lei hele opplegget :(

Btw, om jeg ikke skal handle hos komplett (Vil ha delene mine i år. De skrev at dem skulle få inn skjermkortet den 14, og nå står det den 21), hvem bør jeg handle hos da?

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...