BrokenTomato Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den 10.11.07 så installerte jeg Windows XP på nytt. Etter den tid har de skjulte mappene som vist på bilde, vært til stor plage. Som dere ser så har jeg valgt dem som skjult, og vanligvis fjerner jeg bare at jeg ser de skjulte mappene. Dette holder dessverre ikke, jeg vil ha de bort eller evt. vite hvilket program som benytter seg av dem. Jeg bruker et program som heter Unlocker, dette fjerner sperrer på filer som ikke lar seg slette. Dessverre så har det ingen effekt på akkurat dette problemet her. Den sier at filene skal bli slettet ved neste oppstart, likevel er de der. Tror jeg har møtt veggen, og aner ikke hva jeg skal søke på i google for å finne samme feil. (Da jeg søker på mappenavnene får jeg ingen treff) Er det noen som har hatt lignende problem som vet hvordan det kan løses? Mvh Jørgen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 forsøk med MoveOnBoot: http://www.snapfiles.com/get/moveonboot.html lykke til Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er nok mapper som inneholder updates fra microsoft sin side. Må alltid dra ut min eksterne harddisk om det skal oppdateres, siden windows velger den automatisk for some reason og installerer updates der, og så får jeg ikke lov til å slette de. Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du må gå inn i mappealternaltiver, husker ikke helt hvor (enkelt fildeling?), og stille den slik at når du høyreklikker på problemmappen og åpner egenskaper, vil det komme opp en tab kalt sikkerhet. Når du er der gi deg selv alle tilatelser og du kan slette mappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå