Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 På billetten står det inngang 1, men spiller det noen rolle hvor man plasserer seg? Inngang 4 åpner nemlig først. Nei, det skal ikke ha noe å si. Er bare for å få delt folka på forskjellige steder. Hvordan vet du at inngang 4 åpner først? Jeg er synsk. Dette blir min første Springsteen konsert, og faktisk kun andre sammenlagt. Aller første konsert jeg var på var for fire år siden når favorittbandet, U2 spilte ^^ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er tre år siden U2 spilte i Norge. Men for å snakke Springsteen... Jeg gleder meg som en unge til i morgen! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fant ut selv på Livenation sin side ang. inngangen. Hvor går jeg for å komme til inngang 4? Gjør man dette før eller etter visiteringen? Lenke til kommentar
najki Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Som dere andre så gleder jeg meg stort til i morgen! Med kritikken de fikk fra Sverige lover det enormt bra! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fant ut selv på Livenation sin side ang. inngangen. Link? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) De vil nok bare at alle ikke skal stime inn samme inngang. Noen innganger er JÆVLIG langt å gå, må gå rundt hele stadion på utsiden for å komme dit. Og btw, konserten er på tirsdag, ikke imorgen, så hvorfor gleder alle seg sånn til imorgen, mandag? På min billett står det 8.juli 2008 valle hovin stadion. Endret 6. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Og btw, konserten er på tirsdag, ikke imorgen, så hvorfor gleder alle seg sånn til imorgen, mandag? På min billett står det 8.juli 2008 valle hovin stadion. Alle gleder seg til i morgen, mandag, for det er da den første av de to konsertene holdes. Springsteen har solgt ut to kvelder på Valle Hovin. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som skal begge dagene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ah har ikke fått det med meg..Fikk tak i billett på jobb på torsdag Får håpe det slutter å pissregne..er kjedelig å stå inne på stadion i timesvis og vente og bli søkkvåt. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er meldt mye penere vær på tirsdag Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fant ut selv på Livenation sin side ang. inngangen. Link? Link - trykk på "mer". Hvor stiller jeg meg i kø for å slippe inn inngang 4? (gjerne et kart) Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fant ut selv på Livenation sin side ang. inngangen. Link? Link - trykk på "mer". Takker, da liner jeg meg opp ved inngang 4 i morgen. Gleder meg sinnsykt, har hørt på springsteen i hele dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fikk nettopp billett til i morgen selv, jeg skal møte tidlig. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Gleder meg sinnsykt, har hørt på springsteen i hele dag Jeg har hørt på Springsteen non stop det siste året. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Sitter med 2 ekstra billetter til tirsdagskonserten etter at noen venner falt fra. PM meg hvis du er interessert. Edit: Solgt. Endret 7. juli 2008 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dette er sanger jeg håper å høre. De er enten ikke spilt i det hele tatt, eller svært få ganger. the ghost of tom joad roll of the dice lucky town paradise soul driver streets of philadelphia be true chimes of freedom Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Litt OT men om ca. 15 minutter (22.25) går det et program på NRK1 om Springsteen. Verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nå ble jeg ytterligere gira! Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Var på begge konsertene på Ullevi nå og det var helt utrolig bra!! I morgen og tirsdag kommer bli kanon. Til dere som skal i kø: I sverige begynte køen allerede en uke før. Springsteen-fans er kjent for å køe i god tid, så bare å møte opp så tidlig som mulig. Har forresten en billett til tirsdagen ( 8.juli ) jeg gjerne vil bli kvitt. Selvsagt til inkjøpspris. Send PM eller ring 47280903 Lenke til kommentar
larstdahl Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Når bør man egentlig møte hvis man ikke trenger å stå helt foran? Ser at porten åpner klokka 17:00, men når begynner selve showet? Pleier det å bli store køer på Valle Hovin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå