marlboro! Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er i det minste realistisk å håpe på American Land - Springsteen har spilt den på nesten hver eneste konsert tidligere i vår. De andre, derimot, er litt mer tvilsomme ... men aldri si aldri! Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det er i det minste realistisk å håpe på American Land - Springsteen har spilt den på nesten hver eneste konsert tidligere i vår. De andre, derimot, er litt mer tvilsomme ... men aldri si aldri! American Land & Dancing in the dark ser ut til å ha rundet av de fleste av konsertene til nå så de er nok "sikre kort". Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Da er jeg på plass på Østlandet og bare venter på at mandagen skal komme. Gleder meg stort, blir min første Springsteen-konsert. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Da er jeg på plass på Østlandet og bare venter på at mandagen skal komme. Gleder meg stort, blir min første Springsteen-konsert. Jeg kommer i dag! =) Men ble desverre litt bekymra når jeg leste dagbladet i går.. Endret 5. juli 2008 av stonhans Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg kom nettopp på at jeg også skal!! Nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 To videoer fra pariskonserten(fant ikke bedre plass å legge dem ) Born to Run The River Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Sorry...såg ikke at det var forbudt å selge/kjøpe billetter her... :-) Endret 6. juli 2008 av Cy_19 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg kommer i dag! =) Men ble desverre litt bekymra når jeg leste dagbladet i går.. Det er ugunstig med styrtregn, det skal sies, men litt lett og behagelig "soft summer rain" (som Springsteen synger i Jungleland) skader ingen. Det er egentlig bare forfriskende når man står tett-i-tett på konsert! Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fra yr.no : http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Vall...e_for_time.html Ser ut til at vi kanskje får oppholdsvær under konserten, dersom vi skal tro værmeldingen da... Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Det lover godt! Vet dere om en må følge de inngangene det står på billetten? Noen som har et kart over inngangene? Når har dere tenkt til å stille dere i kø? Lurer på å være der rundt kl 15. Endret 6. juli 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Her kommer det et lite utdrag fra konserten på "Nya Ullevi" i går kveld: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2837783.ab Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det lover godt! Vet dere om en må følge de inngangene det står på billetten? Noen som har et kart over inngangene? Når har dere tenkt til å stille dere i kø? Lurer på å være der rundt kl 15. Regner med å ankomme Valle ca. 15.30 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Greier ikke helt å bestemme meg selv når jeg burde stille meg i kø. På Metallica kom vi rundt kl. 14 og da var det kjempelang kø allerede. På Rolling Stones derimot var vi der rundt kl. 15 og da var det nesten INGEN der. Vil tippe ca. 20-30 maks... håper på at det er litt eldre publikum som holder seg hjemme lengst mulig så jeg kommer langt fram. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ta masse bilder og film med telefonene deres i morgen, så legger vi de ut i denne tråden. (det var kanskje det mest innlysende på lang tid..) Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ta masse bilder og film med telefonene deres i morgen, så legger vi de ut i denne tråden. (det var kanskje det mest innlysende på lang tid..) Støttes!! Oppforderer alle andre til å gjøre det samme Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ta masse bilder og film med telefonene deres i morgen, så legger vi de ut i denne tråden. (det var kanskje det mest innlysende på lang tid..) Støttes!! Oppforderer alle andre til å gjøre det samme Er ikke uten grunn jeg har skaffet meg en ny telefon med godt kamera. Men noen som skal dit tidlig og kan sende statusmelding på køen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 På billetten står det inngang 1, men spiller det noen rolle hvor man plasserer seg? Inngang 4 åpner nemlig først. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 På billetten står det inngang 1, men spiller det noen rolle hvor man plasserer seg? Inngang 4 åpner nemlig først. Det samme lurer jeg på. Spurte tidligere i tråden, men fikk ikke noe svar. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 På billetten står det inngang 1, men spiller det noen rolle hvor man plasserer seg? Inngang 4 åpner nemlig først. Nei, det skal ikke ha noe å si. Er bare for å få delt folka på forskjellige steder. Hvordan vet du at inngang 4 åpner først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå