ostehøvel Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Fikk beskjed om at det var utsolgt nå Og der var en ekstrakonsert satt opp dumt at jeg har 4 billetter til den 7ende, og trenger 6 da... Endret 5. desember 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er bare å vente et par timer til da så er nok den utsolgt også, han klarer fint å selge 80 000 billetter på 4-5 timer vil jeg tro Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 i sverige solgte han jo ut 100.000 blir nok en fin julegave til pappa dette Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå bor det vel også dobbelt så mange folk i Sverige som i Norge så det burde vel ikke være noe stort problem. De hadde helt sikkert klart å selge dobbelt av det også uten problemer. Jeg tror heller ikke det hadde vært problemer med å selge enda 40 000 billetter eller 80 000 for den sakens skyld hvis de hadde satt opp et par en konsert i Trondheim eller/og Bergen... Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det fremdelse Billetter igjen? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ba pappa kjøpe for meg, men han misforstod og kjøpte kun til seg selv og mamma Men da er det godt å ha en kompis som mobiliserte folk, og satt igjen med 12 billetter ETTER han og familien fikk. Så ble det billett på meg allikevel Iron Maiden og Springsteen over et tidsrom på 17 dager, blir en fin sommer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hadde du ikke brukt like lang tid på å gå inn på billettservice og sett etter selv enn å måte spørre her? Og ja det er billetter igjen, bare trykk på linken... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jess, da var billettene i boks! Lenke til kommentar
Kleitn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det står jo ikke noe om aldersgrense og slikt for å komme inn på konserten,, ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er ingen aldersgrense på Valle Hovin. Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da har jeg bestilt Men jeg fikk bestilt på den 07.07.08 konserten, var det ikke utsolgt da? Fikk jo bekreftelse på det, etter at jeg brukte mitt master card! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er utsolgt, men det kommer alltid ledige billetter av forskjellige grunner - billetter folk som har reservert ikke har henta, billetter folk har holdt fast ved på Billettservice men ikke fullført og betalt, arrangøren finner ut at de kan gi slipp på noen ekstra billetter, osv. Sånn var det på Metallica også, da ble det utsolgt etter en time eller hva det var, men jeg fikk likevel kjøpt billett på kvelden den dagen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fronter han en spesiell skive/musikkperiode med den kommende turneen? Altså, er det en lang fortsettelse på Magic-turen, eller drar han ut på en generell "best of"-turné? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så vidt jeg har fått med meg er det en forlengelse av Magic-touren, har hvert fall ikke hørt annet. Men har vært rykter om en litt annerledes og mer "stadionvennlig" setlist. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kult. Jeg har ingenting imot Magic - liker den faktisk veldig godt - men det er noe eget med '73-'87. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis noen har noen billetter igjen eller vet hvor jeg kan få tak, blir jeg glad hvis de sender meg PM eller skriver i denne tråden her Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hvis vi antar at Springsteen spiller sanger fra hele karrieren under konserten - og ikke vektlegger en spesiell skive - hvilke låter ønsker dere da å få hørt? Hvordan ser deres drømmesetlist ut? Min hadde mer eller mindre sett slik ut, hvis jeg kun kunne velge 15 låter: - Born to Run - Backstreets - Thunder Road - Badlands - Candy's Room - The River - Drive all Night - Johnny 99 - Reason to Believe - I'm Goin' Down - I'm on Fire - Tougher Than the Rest - One Step Up - Girls in Their Summer Clothes - Radio Nowhere Men for all del: Det er selvfølgelig rom for forandringer, og det er for eksempel tilnærmet utilgivelig å utelate Jungleland fra en slik liste. Men det var den eller Backstreets, liksom - begge hadde blitt litt for mye, føler jeg. Endret 31. januar 2008 av Treblad Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, jeg skal på konsert den 7. juli Og til Grand Canaria den 9 Dette blir nok min første "stor" konsert, og derfor lurer jeg på en ting.. Portene åpner klokken 17. Men når bør man begynne å stille seg i kø? Klokken 15? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal den 7. Dette blir muligens årets høydepunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå