Gå til innhold

Bruce Springsteen & The E Street Band - Valle hovin 08

Vidalon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lett å få tak i billett? det skjønner jeg hvertfall ingenting av.. jeg rykker stadig bakover i køen har jeg inntrykk av.. rett før den blå baren er i mål hopper den likegodt tilbake til halveis.

Samme skjer med meg.

Er endel flaks ute og går... sist gang jeg skulle kjøpe billetter så skulle jeg trykke på "bestill" for å bli overført til betalingssiden, men da ble jeg plassert tilbake i køen.

Lenke til kommentar
lett å få tak i billett? det skjønner jeg hvertfall ingenting av.. jeg rykker stadig bakover i køen har jeg inntrykk av.. rett før den blå baren er i mål hopper den likegodt tilbake til halveis.

Hvilken nett leser bruker du?

Jeg hadde litt problemer med Opera så jeg måtte krype til korset og bruke IE, da gikk alt stort rett igjennom (etter en liten stund) og fikk bestillt...

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en pc med IE og en med Firefox, den med IE er i etasjen under så vet ikke om den hopper på samme måte som det gjør her. Håper virkelig jeg får billetter, ekstra frustrerende hvis det ikke skulle gå da jeg trodde jeg slapp unna køen siden jeg bare sto en kort stund for å komme på hovedsiden ca. 9.40

Edit: Nå var den nesten oppe, men hoppet ned til godt under halvveis igjen.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

Samme her, Termometer. Firefox er på toppen, men står bare og oppdaterer seg i hytt og pine uten at noe skjer. IE beveger seg nesten ikke, har kommet maks 1/10 på 20-30 min, mens jeg åpnet en ny i Opera nå, får se hvordan den blir. Hater å kjøpe billetter til store konserter.

Lenke til kommentar
Men jeg tviler på at det blir utsolgt med en gang, det er ikke så mange som vet at billettsalget starter i dag :)

Alle vet nok at billettsalget starter i dag, det har stått nok steder og innen en 10.30 så er nok alt borte. Etter det så skal man nok ha flaks for å få tak i billetter. Men hvis det blir lagt ut en konsert til så er nok mulighenten litt større for å klare det...

Lenke til kommentar

Springsteen blir nok fort utsolgt. Solgte ut Valle på en time forrige gang, og Spektrum på seks minutter nå. Jeg tror det blir utsolgt i løpet av dagen.

Men jess, kom endelig gjennom og fikk kjøpt! Banalt nok var det i Opera, som gikk dritkjapt når jeg allerede hadde stått i kø i IE i en halvtime og Firefox var bare klikk. Herlig! :D

Lenke til kommentar
Det var like kaotisk rundt rolling stones konserten.. den ble jo ikke utsolgt før konsertdagen :p

Men greit å være tidlig ute uansett da :)

Det hadde nok mye mer med billettprisen å gjøre enn noe annet, 810 kroner for en billett blir i meste laget for en del. Tro meg det er snart utsolgt, sist gang så gikk det litt i overkant av en time...

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte billetter stod det under "plasser" 25 500-ognoe. Skal ikke si noe sikkert, men det betyr vel da kanskje at det var solgte billett nr 25 500? Men kommer nok til å bli utsolgt i dag, det føler jeg meg veldig sikker på. Hvis ikke tar det ikke mange dagene ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...