Vidalon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bruce Springsteen & The E Street Band kommer til valle hovin 7.juli 2008! Dette blir STORT Billettsalg starter kl 9 på onsdag 5.des. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det må jeg prøve å få med meg. Må nok evt. kjøpe billetter for kameratene min i tillegg, noen som vet hva som er grensen? 4 eller 6? Endret 29. november 2007 av datating Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Det må jeg prøve å få med meg. Må nok evt. kjøpe billetter for kameratene min i tillegg, noen som vet hva som er grensen? 4 eller 6? 6 på nettet og 8 hvis du stiller opp i billettkø utenfor spektrum. Lenke til kommentar
Haavardv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som hvet om det vil være aldersgrense på denne konserten? Og hvor mye tror dere billettene sannsynligvis vil koste? Rundt 5-600kr? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror ikke det er noen aldersgrense, billettene koster ca 600 Lenke til kommentar
Haavardv Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da skal jeg nok sitte klar kl.9 på onsdag! Vet noen hvilken side jeg bestiller billetter på? Har ikke så mye ''erfraring'' med dette, hehe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da skal jeg nok sitte klar kl.9 på onsdag! Vet noen hvilken side jeg bestiller billetter på? Har ikke så mye ''erfraring'' med dette, hehe. www.billettservice.no Lenke til kommentar
Haavardv Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tusen takk. Synes jeg leste et sted at han skulle ha konsert 8. og, stemmer det? Finner det ikke så mange andre steder enn der jeg leste det. Husker ikke helt hvor det var. Fant det via et google-søk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk. Synes jeg leste et sted at han skulle ha konsert 8. og, stemmer det? Finner det ikke så mange andre steder enn der jeg leste det. Husker ikke helt hvor det var. Fant det via et google-søk. Er vel rykter om det, ja. Info kommer sikkert snart hvis det blir aktuelt. Der jeg leste om det sa de at billettene skulle legges ut for salg etter at den første var utsolgt (som skjer i løpet av en time tenker jeg). Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skal prøve å få fatt i billetter til konserten om noen timer. Måtte dessverre droppe Spektrum-konserten fordi jeg ikke fikk billetter og billetter på svartebørs blir for dyrt når man i tillegg må reise, men det passet jo utmerket med en Valle-konsert til sommeren. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da var snart helvete i gang igjen, like moro hver gang å prøve å få tak i billetter Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg sitter i kø på billettservice.no nå, håper jeg får skaffet biletter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg var inne i sta også skulle jeg bare sjekke sidene til Springsteen for å se om det faktisk var mulighet for dobbelt-konsert på Valle. Noe det faktisk er siden han ikke skal ha konsert før fire dager senere, men det var noe på de sidene som Opera eller ie for den sakens skyld ikke likte og de kræsjet begge to. Og jeg var alt innlogget, så jeg måtte da starte på nytt igjen og rakk bare så vidt å komme meg inn før kl. 09.00 igjen... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Herreguuuud for en kø! Er jo nødt til å ta et par timer med denne sneglefarten. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Står fortsatt i kø her, var inne, men kom i ny kø da jeg trykte på "finn billetter". Håper dette ordner seg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Den går med sneglefart som du sier, og plutselig blir veien enda lengre. Frustrerende Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da var 4 stk. bestilt. Skal du ha mange billetter Magnus? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da var fire billetter i boks her også, gikk overraskende lett vil jeg si... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde tenkt til å bestille 6 stk. Lenke til kommentar
AVandelay Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 lett å få tak i billett? det skjønner jeg hvertfall ingenting av.. jeg rykker stadig bakover i køen har jeg inntrykk av.. rett før den blå baren er i mål hopper den likegodt tilbake til halveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå