Gannicus66 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jeg går allmenpåbyggning nå, så vil jeg alikevel bli Bilmek, Går helt feil linje, men sånt skjer.. Hva er det jeg må gjøre da?? Gå på no kurs eller noe? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 kan du ikke bare fullføre dette året, så har du studiekompetanse, og så gå ut i lære? Lenke til kommentar
Gannicus66 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det som er, jeg gikk Salg og service linjen, og nå allmenpåbygg... jeg har aldri gått Bilmek linja.. Men fant ut at jeg vil blimekk.. Endret 29. november 2007 av Batt Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du bør ihvertfall fullføre allmenn påbygging, så du ihvertfall har studiekompetanse Kan være kjekk å ha seinere Det du kan gjøre er vel å få deg en lærlingplass og gå på skole en dag i uka eller noe, sånn at du etter fire år vil kunne gå opp til fagprøva og ta fagbrevet Ville tru at det kansje vil bli litt vanskelig å få lærlingplass med en annen linje, men sikkert ikke umulig hvis du har gode karakterer og lavt fravær Lykke Til Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå