Lars H. Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei. Av en eller annen grunn har Copy og Print Screen funksjonene sluttet å fungere normalt på PC-en min. Jeg er f.eks. inne på en eller annen side her på forumet og ønsker å ta en skjermdump av slik skjermbildet ser ut. Da har det tidligere vært greit å klikke <PRT SC>, alternativt <ALT PRT SC> for så å gå inn i et billedbehandlingsprogram og velge <Paste as new Image>. I Paint Shop Pro skjer det nå ingenting, og i f.eks Irfan View får jeg meldingen: Cant paste Image from Clipboard. Det samme skjer om jeg høyreklikker på et bilde på en nettside og velger Kopier bilde. Velger jeg imidlertid Lagre bilde som og velger f.eks. Mine Dokumeter som lagringsplass, kan jeg med billedbehandlingsprogrammet hente bildet derfra etterpå. For å få dette til å funke, kan jeg slå PC-en AV og PÅ igjen. Men senere på dagen eller en annen dag, er det samme problemet igjen. For meg virker det som at det er lagring til Clip Board som ikke funker lenger. Er det noe sted jeg kan se innholdet av Clip Board? Noen som har vært borti dette? PC-en er en Dell Dimension 8300 med Windows XP SP2. Lars H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå