Wiciwato Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hahaha :!: En ruset kjerring i rullestol råkjørte på kjøpesenter! Hva syns dere ? Endret 29. november 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lol, skulle jeg likt å sett ^^; *weeeeeeeeeeeeee.... FLYTT PÅ RÆVA....weeeeeeeeeee* Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hvordan i huleste skal hun vite hva farten hennes er? Kanskje hun ikke vet hvordan man får lavere fart (mindre draaag i stikka)? Og dessuten er det irriterende at det er bare 10km/t maks. Kan jo ikke ta en escape fra purken ved og oppe på en handikappa og få han til og kjøre fra purken... Maksfarten på en rullestol er 10km/t. Over det blir det beregnet som moped (LOOOL!). Dermed skilt? Dermed må ha mopedsetfikat? Edit: en "M" manglet. Bildet går vell bort etter ca Evig timer regner jeg med. Helt til jeg/mod vill. Endret 29. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå