Gå til innhold

Tråden om måter å dø på, volum 2

Anbefalte innlegg

Men jeg er usikker på om det er selve blåsinga som hadde tatt livet av oss, iforhold til knusing av bein, vriing av ryggrader, saging i skritt osv osv ville ikke drept, men ført til at vi hadde dødd av sult/tørst/kvelning. Dette kunne vært tilfelle her og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi snakker om syrer du IKKE ønsker å få på deg, syns jeg flussyre er en slager. Den løser opp glass, og hvis du søler på deg på et hudareal tilsvarende 2 % av kroppens overflate (etter hva jeg husker - ca. samme areal som én fotsåle, var det visst), er det ganske høy dødsrisiko.

Syren trenger inn i huden og vevet lynraskt, og du merker ikke stort annet enn irritasjoner ("vanlige" syreskader) utvendig. Men fluoridionene trekker inn og angriper kalken i benene dine, som begynner å gå i oppløsning. Dette er rimelig ubehagelig, og ikke helt enkelt å behandle heller.

Flussyre bør behandles mer forsiktig enn de fleste andre syrer, siden dette er en type stoff du f.eks. kan søle et begerglass av i fanget en dag, og deretter dø av det en uke senere på sykehus, under store smerter. Ikke mitt førstevalg til dødsårsak.

Lenke til kommentar

Hvordan ville det sett ut dersom man plasserte en person i en trykktank, og økte trykket i tanken fra 1 atmosfære til trykket tilsvarende 10000 meters dyp i havet? Hva ville hendt med personen i kammeret? Går ut ifra at det ikke ville vært behagelig...

Ellers så høres det ganske smertefullt ut å først fylle en 10ml sprøyte med maursyre, for så sprøyte dette inn i øyet og penishode, for deretter å få lungene transplantert, analt...

Lenke til kommentar

Morsom film om selvmord. Det er litt voldelig, men bare tegnefilm. Du kommer ikke til å dø av sjokk: Youtube link

Top 10 grusomste henrettelsesmetoder gjennom tidene. Det er bare tekst

Link

EDIT: Hvis du er inne i en sylinder av metall og gulvet er en diger pussemasin som beveger seg fortere enn hva friksjonen klarer å holde. Bilde:

post-108550-1197289493_thumb.png

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...