Strofe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Men man dauer ikke av å inhalere skikkelig én gang? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nei, det er lite trolig. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Én heliuminhalasjon går fint, ja. Men ikke mange, iallfall ikke uten å puste godt i luft innimellom. Vi hadde "gassdag" i starten av semesteret, med besøk av folk fra AGA, og da fikk vi høre at man burde holde seg til den ene inhalasjonen. En gang det hadde vært åpen dag på NTNU hadde visstnok en kjemiprofessor underholdt noen ivrige tilhørere ved å snakke med Donald-stemme forårsaket av helium, og etter ca. fire magadrag på rad hadde han blitt skikkelig dårlig - svimmel, kvalm etc. Men det går sikkert bra så lenge man passer på å puste vanlig luft innimellom. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fant tilfeldigvis dette bildet på Google: http://www.kjemi.uio.no/skolelab/evu_kurs/...odelig_vann.gif Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hvis man drikker sjøvann da? da blir væll saltnivået opprettholdt Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hvis du bøtter inn med sjøvann blir saltverdiene for høye, såkalt hypernatremi så vidt jeg vet. Sjøvann inneholder forøvrig ca. 3,5% natriumklorid. Moralen er: Alt er farlig i store mengder. Endret 5. desember 2007 av .Marcus Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Binne seg fast til et tre eller noe ved siden av en gigantisk maurtue, helt til maurene spiser deg ihjel? Eller "pisser" deg ihjel. Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Bli torturert i Helvete i en evighet UTEN å dø... Ikke tilfeldig at de som skrev kristen mytologi valgte dette som et alternativ til evig liv på en perfekt jord. Endret 5. desember 2007 av Strofe Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/05/520320.html Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det 8 nå ? Var sikker på at det stod 9 igår på dagbladet:p hehe Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Slenger med et forslag jeg, ultimat tortur, eller død. Før du dør skal du telle alle sandkornene i sahara ørkenen og du kjenner alle følelesene en vanlig person ville gjort som sult, tørste, solbrennhet, etc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ta noe realistisk i hvertfall. Hvordan kan man oppleve det der? ER jo ikke mulig å påføre noen dette. Engrusom måte å dø på må forresten være å bli sandblåst så all huden blir revet vekk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ouch L4r5! Regnerm ed du mener å bli sandblåst til man dø selv etter huden er borte? Eventuelt høytrykkspylt. Den mest kreative måten jeg har hørt er fortsatt en innesperra rotte i en bøtte som varmes opp og er sperra inne over magen på offeret så rotta vil gnage seg ut. Uten bedøvelse såklart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg regner med at når huden er borte så vil kroppen gå inn i sjokk og man dør av det. Man dør jo av brannskader på store deler av kroppen selv om det ikke skulle gå så dypt. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den metoden med rotte og bøtte blir jo demonstrert i filmen 2 Fast, 2 Furious om jeg ikke husker feil ... Husker jeg syntes den var utrivelig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Men på den ene filmen hvor de flår dyr levende så lever jo dyrene etter å ha blitt flådd og fått kutta av poter og litt av hvert, hvorfor skal ikke mennesker klare det? Kan man egentlig død av å være nedsenket i vann? Ikke av forfrysning eller noe, men hvis vannet holder rundt passe temperatur (rundt 37?). Jeg vet kroppstemperaturen er 37, men vann som er 25-26 er jo ikke kaldt. Og Twinmos, jeg har ikke sett filmen, men hadde om inkvisisjonen på barneskolen (hvor diverse metoder mot kjettere (??) ble tatt opp, og dette var en av dem). Endret 6. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men på den ene filmen hvor de flår dyr levende så lever jo dyrene etter å ha blitt flådd og fått kutta av poter og litt av hvert, hvorfor skal ikke mennesker klare det? Ser vi hvor lenge de hadde levd slik? Jeg tviler på at det er så lenge nemlig. Tror dyrevernerene hadde gått amokk om vi fant ut at vi skulle undersøke dette Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/05/520320.html Perverst. En grusom måte å dø på. Greit, man blir skutt. Uuu. Ja, men man blir skutt av en random jævel helt uten videre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men på den ene filmen hvor de flår dyr levende så lever jo dyrene etter å ha blitt flådd og fått kutta av poter og litt av hvert, hvorfor skal ikke mennesker klare det? Ser vi hvor lenge de hadde levd slik? Jeg tviler på at det er så lenge nemlig. Tror dyrevernerene hadde gått amokk om vi fant ut at vi skulle undersøke dette Er faktisk en liten stund, de rekker å ligge og blunke i en container etter å ha blitt slengt hardt mot bakken et par ganger. Så hvorfor skulle ikke menneske ha levd en liten stund etter at huden blei borte? Joa, psykologer og den gjengen der hadde nok hatt stor interesse av å lese her og se alle disse flotte menneskene diskutere måter å dø på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Joda vi hadde nok levd en liten stund, men jeg er ganske sikker på at vi ikke kunne overlevd. Uansett så hadde det nok vært et smertehelvete uten like. Den minste berøring ville jo vært grusom. Når det gjelder psykologer så tror jeg nok de hadde sperret oss inne hele gjengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg